  • 121. Data: 2011-07-14 10:56:59
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 02:51:12 -0700 (PDT), miodu napisał(a):

    > Problem w tym że nikt nie chce ciebie czytać, a co dopiero słuchać!
    > Brrr...

    Póki co to o Tobie tutaj można tak powiedzieć. Piszesz tylko chamskie
    wtręty i jeżeli ktokolwiek cię czyta, to tylko dla hecy, jaką z siebie
    robisz.
    --
    XL
    Prawda o GMO:

  • 122. Data: 2011-07-14 11:05:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 09:05:01 +0200, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Quidam" <q...@s...in.time> napisał w wiadomości grup

    > czyli reasumując, zapłacili 4500 pln, za towar wart 5448+1728=7176 czyli są
    > do przodu o 2676 pln
    > więc o co ci chodzi, zrobili złoty interes

    No jak to o co - powinni te 4500 dać synkowi w zarząd 3333-/

  • 123. Data: 2011-07-14 12:24:01
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    >Problem w tym że nikt nie chce ciebie czytać, a co dopiero słuchać!
    >Brrr...

    wez im odpusc, to zwykle trolerki...

  • 124. Data: 2011-07-14 14:12:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-14 14:24, wromek pisze:

    > wez im odpusc, to zwykle trolerki...

    My jesteśmy rocendrolki, a ty 3333/

    --
    animka

  • 125. Data: 2011-07-14 19:10:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 14:24:01 +0200, wromek napisał(a):

    > wez im odpusc, to zwykle trolerki...

    O, koledzy księża... Komunii też udzielacie?
    :-/

  • 126. Data: 2011-07-15 10:27:01
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-07-12 15:11, Ikselka pisze:

    > Otóż to!

    No nie możliwe! Dajmy to na psp i porównajmy z tym, jak to rodzina
    powinna się o siebie troszczyć, wzajemnie wspierać i zabezpieczać przed
    złem tego świata. ;-P

    Ewa

  • 127. Data: 2011-07-19 17:40:36
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > To najpierw niech autor napisze, w czym problem. Bo na opisaną przez niego
    > sytuację odpowiedź jest jedna: "Nie jest stroną w tym rzekomym sporze [o
    > ile w ogóle spór istnieje], zatem żadnych rad nie potrzebuje".

    Bez związku.

  • 128. Data: 2011-07-19 17:41:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > Ależ ja rzuciłem merytoryczną uwagę. I przypomniełem o niej w punkcie
    > drugim, który łaskawie zechciałeś wyciąć. Jeśli jej nie zrozumiałeś,
    > może warto o tym napisać wprost, a nie się pienić?
    >
    > Wybacz ale anonimowy pieniacz,..

    A kto Ty jesteś ?

  • 129. Data: 2011-07-19 17:45:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl>

    > Jak się doliczy transport, cło i VAT plus jakiś zarobek pośrednika, to
    > wtedy dopiero można porównywać ceny.
    >
    > "Tyle co w USA" plus transport to kosztuje jak się ma w stanach ciocię,
    > która kupi i nam wyśle jako prezent.

    Wystarczy mieszkać w tych Stanach albo w Kanadzie. A było też o Zachodzie.
    Więc te koszty transportu nie mają nic do rzeczy jak nie mają w przypadku
    oprogramowania wydawanego często poza Stanami właśnie a w Stanach tańszego
    niż w Europie.

  • 130. Data: 2011-07-19 17:46:49
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > widzisz pajacu, nawet nie potrafisz rzeczowo na pytanie odpowiedzieć, a
    > próbujesz o wyższą, jak dla ciebie, matematykę zahaczać

    Ale, że sprzedawca znalazł frajera, którym pechowo okazali się np twoi
    rodzice to już nie piszesz. Weź się zastanów, gościu ma 100% racji nie
    dlatego, że dokładnie (nie/)policzył ile, ale że zwrócić uwagę na właściwy
    aspekt pytania.