  • 111. Data: 2011-07-13 20:27:11
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    miodu wrote:
    > On 12 Lip, 14:21, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    >
    > Jeśli Ci się to nie podoba, to idziesz do profesjonalisty, który
    >

    > Zgadza się, szybko się zorientowałem że na bylejakość mnie osobiście
    > nie stać. Nawet darmową.

    no to sio... nikt cie tutaj nie trzyma :)

  • 112. Data: 2011-07-13 20:31:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    KRZYZAK wrote:

    > Jest jeszcze taka opcja, ze mozna doradzic rodzicom, ze moga odstapic
    > od umowy.

    jak ropakowali i zaczeli używać to jednak moze być problem z odstąpieniem od
    tej umowy.

    > Ale skoro wolisz ubezwlasnowalniac starych... Coz w roznych rodzinach
    > sa rozne zwyczaje.

    Jeśli bez zastanowienia kupują od domokrążcy jakiś drogi towar to nie sa
    najbardziej odpowiedzialni.

  • 113. Data: 2011-07-13 20:33:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    miodu wrote:

    > No tak, posiadanie waginy i rozrośniętych wymion to powód do dumy.
    > Umrzyj, błagam.
    >
    > Dlaczego baby na grupach dyskusyjnych są niedorozwinięte? Może mi to
    > ktoś wyjaśnić?

    to że animka nie jest zbyt mądrą to fakt ale twój sposób wyrażania sie o
    niej jest rynsztokowy.

    PLONK.

  • 114. Data: 2011-07-13 21:22:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.07.2011 22:31, Marek Dyjor pisze:

    > jak ropakowali i zaczeli używać to jednak moze być problem z
    > odstąpieniem od tej umowy.

    Legalny? Nie.

  • 115. Data: 2011-07-13 22:50:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 22:31:12 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > Jeśli bez zastanowienia kupują od domokrążcy jakiś drogi towar to nie sa
    > najbardziej odpowiedzialni.

    Na jakiej podstawie twierdzisz, że "bez zastanowienia"?
    Bo nie zapytali synka o pozwolenie?
    --
    XL
    Prawda o GMO:

  • 116. Data: 2011-07-13 22:51:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 22:27:11 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > no to sio... nikt cie tutaj nie trzyma :)

    Mniam :-)

  • 117. Data: 2011-07-14 00:30:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-13 22:33, Marek Dyjor pisze:
    > to że animka nie jest zbyt mądrą to fakt

    Ciekawe kto w rozmowie na żywo okazałby się madrzejdzy, bo przecież my
    na kawce nie byliśmy i nie dyskutowaliśmy. Ja wolę rozmawiać niż pisać.

    --
    animka

  • 118. Data: 2011-07-14 09:09:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 22:33:18 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > to że animka nie jest zbyt mądrą to fakt

    O osobach z poziomu znawcy oceniających zdolności umysłowe innych mam
    zdanie najbardziej dalekie od poważania 3-/

    > ale twój sposób wyrażania sie o
    > niej jest rynsztokowy.
    >
    > PLONK.

    A tutaj - moje uznanie.

  • 119. Data: 2011-07-14 09:49:35
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 13 Lip, 22:23, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > umiejętność zarządzania majątkiem polega też na umeijętności weyfikacji
    > "atrakcyjnych" ofert przedstawianych przez różnych specjalistów.
    >
    > Jak kupuje sprzęt to idę do sklepu lub siadam do komputera jak mi sie coś
    > podoba w sklepie to wyciągam komputer i szukam za ile to coś moge kupić w
    > sieci i jakei ma opinie.
    >
    > Jak cena ze skalepu jest podoba do ceny internetowej to kupuje i tyle jak
    > jest znacznie wyższa to zamaiwam w sieci.

    Ech, w dobie internetu i komunikacji obrazkowej, czytanie ze
    zrozumieniem jest chyba na wymarciu. Reszty twoich bzdur już nie
    czytam, mam nadzieję że nie pisałeś do mnie bo szkoda klawiatury.

  • 120. Data: 2011-07-14 09:51:12
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 14 Lip, 02:30, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Ciekawe kto w rozmowie na żywo okazałby się madrzejdzy, bo przecież my
    > na kawce nie byliśmy i nie dyskutowaliśmy.  Ja wolę rozmawiać niż pisać.
    >
    > --
    > animka

    Problem w tym że nikt nie chce ciebie czytać, a co dopiero słuchać!
    Brrr...