  • 91. Data: 2011-07-13 07:12:17
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 13 Lip, 09:06, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "miodu" <o...@g...com> napisał w wiadomości grup
    5g2000vbr.googlegroups.com...

    > widzisz pajacu, nawet nie potrafisz rzeczowo na pytanie odpowiedzieć, a
    > próbujesz o wyższą, jak dla ciebie, matematykę zahaczać

    Ok, wyjaśnię jak dziecku: to że KURWA ktoś sobie napisał na stronie
    1362 euro nie oznacza że to jest tyle warte. Jeśli wystawię na
    sprzedać kawałek sznurka, i zażądam za niego 563 euro, to oznacza że
    jest tyle warty? Pierdolnij się w głowę, może pomoże. A jak nie to
    pisz na PW, sprzedam ci ten sznurek, za połowę kwoty! Złoty interes

  • 92. Data: 2011-07-13 08:15:02
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (12.07.2011 23:58), vvvvvv wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > o, to musisz byc niezle przy kasie?
    > czy 30-40% to za mała róznica dla ciebie? :)

    Czy duża czy mała, nieosiągalna dla nas. Bo ta różnica jest między ceną
    którą Polak zapłaci w Polsce, a Amerykanin w Ameryce.

    p. m.

  • 93. Data: 2011-07-13 08:35:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "miodu" <o...@g...com> napisał w wiadomości grup
    0g2000vbl.googlegroups.com...

    > Ok, wyjaśnię jak dziecku: to że KURWA ktoś sobie napisał na stronie
    > 1362 euro nie oznacza że to jest tyle warte.

    to jest strona producenta o ile się nie mylę i nie tobie wyceniać cudze
    produkty

    > Jeśli wystawię na
    > sprzedać kawałek sznurka, i zażądam za niego 563 euro, to oznacza że
    > jest tyle warty?

    jeśli ktoś go za tyle kupi, to jak najbardziej tak

    > Pierdolnij się w głowę, może pomoże.

    sam się zastosuj do swojej rady, albo zamilcz na wieki

    się znalazł ekspert od garów i ekonomii

  • 94. Data: 2011-07-13 08:44:50
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-07-13, miodu <o...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > 1362 euro nie oznacza że to jest tyle warte. Jeśli wystawię na
    > sprzedać kawałek sznurka, i zażądam za niego 563 euro, to oznacza że

    Jeśli znajdziesz kupca przy takiej kwocie, to jest tyle warty.
    Channel 5 też jest kupowany, mimo że istnieją znacznie tańsze substytuty.
    Więc o co Ci chodzi?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 95. Data: 2011-07-13 09:41:36
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 13 Lip, 10:35, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > produkty

    > jeśli ktoś go za tyle kupi, to jak najbardziej tak

    > sam się zastosuj do swojej rady, albo zamilcz na wieki

    Brawo. Widocznie niektórym wystarczy strona w internecie zrobiona w 5
    minut aby słowo stało się ciałem. Pisz na PW, dogadamy się w sprawie
    sznurka, strona internetowa na dniach.

  • 96. Data: 2011-07-13 10:09:16
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-13 08:04, miodu pisze:

    > No tak, posiadanie waginy i rozrośniętych wymion to powód do dumy.
    > Umrzyj, błagam.
    >
    > Dlaczego baby na grupach dyskusyjnych są niedorozwinięte? Może mi to
    > ktoś wyjaśnić?

    No to patrz sobie na siebie w lustro i wszystkich panów jak jesteście
    rozwinięci :D

    --
    animka

  • 97. Data: 2011-07-13 10:47:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 01:40:25 +0200, wromek napisał(a):

    > nastEMpna...
    > dzizas, co ja tu robie?! musi mi sie chyba nudzic...

    Jesteś tu wbrew własnej woli - to CHORE!
    ;-PPP
    --
    XL
    Prawda o GMO:

  • 98. Data: 2011-07-13 10:50:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Więc o co Ci chodzi?

    no jak to o co?
    on wie lepiej ;)

  • 99. Data: 2011-07-13 10:53:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 01:32:06 +0200, wromek napisał(a):

    > temat dotyczy bolu synka bo rodzice nie wiedzieli, ze mozna inaczej.
    > rodzice kupili w emocjach a nie po przemysleniu najlepszej opcji.

    Cóż za GUPI rodzice, no no.
    Syyyynek jedyny mądry w tej rodzinie. Znam takich :->

    > synek nie koniecznie negowal zakup w ogole ale moze chcialby pomoc zrobic to
    > optymalnie gdyby mu dano na to szanse a nie postawiono przed faktem.

    Postawiono, bo chciano postawić. Jasne jak słońce: umówiono się, obejrzano,
    kupiono.

    > rodzice sie ciesza ale synek cierpi

    Aż o adopcję prosi w necie :-D

    > nie koniecznie dlatego, ze jakiejs tam
    > kasy nie dostanie ale moze dlatego, ze chcialby po prostu dla rodzicow
    > dobrze.

    Póki co - synek prosi innych o adopcję... W tym momencie naprawdę chce dla
    swych rodziców dobrze, tylko z ich kaską mu troszkę nie wychodzi...
    333-)

    > przez takie rozumowanie rodzicow potem dzieci splacają ich dlugi tak jak
    > mnie to spotka.
    > czy potrafisz to zrozumiec tępa babo?!

    > tak, dla mnie jest proste. ja wole na prawde

    naprawdę

    > robic bledy niz pisac
    > bezblednie ale miec taki zryty beret jak Ty.

    Sam nawet nie wiesz, jaki masz już zryty...

  • 100. Data: 2011-07-13 10:54:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 23:04:09 -0700 (PDT), miodu napisał(a):

    > No tak, posiadanie waginy i rozrośniętych wymion to powód do dumy.
    > Umrzyj, błagam.
    >
    > Dlaczego baby na grupach dyskusyjnych są niedorozwinięte? Może mi to
    > ktoś wyjaśnić?

    Dostosowują się do Ciebie.
    3-)