    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 13 Jul 2011 12:53:27 +0200

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 01:32:06 +0200, wromek napisał(a):

    > temat dotyczy bolu synka bo rodzice nie wiedzieli, ze mozna inaczej.
    > rodzice kupili w emocjach a nie po przemysleniu najlepszej opcji.

    Cóż za GUPI rodzice, no no.
    Syyyynek jedyny mądry w tej rodzinie. Znam takich :->

    > synek nie koniecznie negowal zakup w ogole ale moze chcialby pomoc zrobic to
    > optymalnie gdyby mu dano na to szanse a nie postawiono przed faktem.

    Postawiono, bo chciano postawić. Jasne jak słońce: umówiono się, obejrzano,
    kupiono.

    > rodzice sie ciesza ale synek cierpi

    Aż o adopcję prosi w necie :-D

    > nie koniecznie dlatego, ze jakiejs tam
    > kasy nie dostanie ale moze dlatego, ze chcialby po prostu dla rodzicow
    > dobrze.

    Póki co - synek prosi innych o adopcję... W tym momencie naprawdę chce dla
    swych rodziców dobrze, tylko z ich kaską mu troszkę nie wychodzi...
    333-)

    > przez takie rozumowanie rodzicow potem dzieci splacają ich dlugi tak jak
    > mnie to spotka.
    > czy potrafisz to zrozumiec tępa babo?!

    > tak, dla mnie jest proste. ja wole na prawde

    naprawdę

    > robic bledy niz pisac
    > bezblednie ale miec taki zryty beret jak Ty.

    Sam nawet nie wiesz, jaki masz już zryty...

    --
    XL
    Prawda o GMO: