  • Data: 2005-04-17 06:19:47
    Temat: Re: Skorumpowany sędzia - co robić?
    Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rybciu, wiessz ze ryby głosu nie mają?
    zwłaszcza te które strasznie obrażają ludzi.
    Otto, coby o nim nie mowic daje konkretne i spójne odpowiedzi. Jak
    wykazuje moje (nikłe - 1 raz na sali) i mojej rodziny doświadczenia z
    władzą sądowniczą ma rację.
    A więc mniej buraczenia się, więcej konkretów zwłaszcza ew. udział
    procentowy nieuczciwych przedsawicieli tego zawodu do całości.
    pozdr, lisu