  • Data: 2005-04-17 03:16:47
    Temat: Re: Skorumpowany sędzia - co robić?
    Od: ryba <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otto Falkenstein wrote:

    > Wiem jak to działa. I wiem, że po każdym wyroku przynajmniej jedna
    > strona wychodzi z poczuciem ciezkiej krzywdy i niesprawiedliwości.

    Tak jest w kazdym sadzie w kazdym zakatku swiata bucu lubelski.

    Zeby te sprawy wyeliminowac, a raczej zminimalizowac, w USA np sadzia
    nie orzeka w prowadzonej przez siebie sprawie. Orzekaja wylacznie
    lawnicy wybrani przez obie strony. Wiec wtedy strona wini siebie za zle
    przygotowanie argumentacji.

    ...........jezeli nie jedna wielka korupcja to jak inaczej mozna to

    > Żeby nazywać cos korupcją trzeba mieć na to dowody. Inaczej to sie
    > naztywa pomówienie i jest karalne.

    Wiec bucu lubelski sedzia z Olsztyna udziela wywiadu GWnie nt sprawy
    ktora wlasnie prowadzi. Za takie cos w USA zostalby usuniety z zawodu.
    To sie nazywa korupcja zawodowa.

    Ze nie wspomne o procesowaniu sie "sedziego" z podsadnym.