  • 1. Data: 2014-05-13 11:59:04
    Temat: Sklep nocny
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie, czy są jakieś przepisy regulujące powstanie sklepu nocnego?
    Czy np, trzeba uzyskać zgodę sąsiadów?

    Parę dni temu sąsiad otworzył sklep nocny (poza stacją benzynową jedyny
    punkt w mieście z alkoholem działający po 22giej).
    W piątek i sobotę pod oknami mam istne rodeo :(, w tygodniu da się
    wytrzymać.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-05-13 15:27:26
    Temat: Re: Sklep nocny
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-05-13 11:59, Baczek pisze:
> [...]
    > punkt w mieście z alkoholem działający po 22giej).
    > W piątek i sobotę pod oknami mam istne rodeo :(, w tygodniu da się

    hahaha witaj w klubie, jak kupowałem mieszkanie to był pod mieszkaniem
    spożywczak, po kilku latach padł i otworzyli w nim monopol24 od tego
    momentu dramat który mam nadzieje skończy się za rok kiedy odbiore nowe
    mieszkanie...

    chlejomordy zasrane wszystkie bym odstrzelił

  • 3. Data: 2014-05-13 23:29:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-05-13 15:27, fifak pisze:

    > dramat który mam nadzieje skończy się za rok kiedy odbiore
    > nowe mieszkanie...

    Ciekawe co tam na nowym miejscu Ci się trafi? :-)

  • 4. Data: 2014-05-13 23:35:09
    Od: <9...@5...233509.invalid> (Tom N)

    cef w

    <http://www.youtube.com/watch?v=9ChADh1zt5I>

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2014-05-14 21:49:39
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Baczek <m...@p...onet.pl> Wrote in message:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie, czy są jakieś przepisy regulujące powstanie sklepu nocnego?
    > Czy np, trzeba uzyskać zgodę sąsiadów?

    Na sklep nocny - nie sądzę, ale na sprzedaż alkoholu trzeba mieć
    koncesję. Konsekwentnie zgłaszaj skargi do organu wydającego
    (zapewne Urząd Miasta/Gminy). Dobrze mieć podkładkę w postaci np.
    regularnych interwencji Policji.

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----