  • 11. Data: 2010-01-22 06:59:23
    Temat: Re: Sklep internetowy - towar za 0zł
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "wsa" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hjaegq$el8$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam,
    > właśnie dokonałem zakupu w sklepie internetowym. Kupiłem jeden produkt za
    > cenę 0zł + przesyłka 15zł. Zamówienie jest w trakcie realizacji

    Nie można nic sprzedać za 0 zł
    Nie da się wystawić faktury.

    --
    Paweł

  • 12. Data: 2010-01-22 07:08:34
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "wsa" <w...@w...pl> napisał

    > Nie ma żadnej informacji, że dopiero startuje. Ceny towarów: 0zł - co o
    > tym myślicie?
    > http://eurostar-lamp.com/

    fakt, nie ma że startuje, ale wszystko co jest jest po 0 zł. Nic tylko
    kupować i potem sępić na sprzedawcy....

    Pozdrawiam
    tp

  • 13. Data: 2010-01-22 11:14:04
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 22 Sty, 00:53, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > karnego?  :)
    > a co on nabroił?

    Chce osiagnac korzysc majatkowa wyzyskujac czyjs blad.

  • 14. Data: 2010-01-22 11:15:20
    Od: "wsa" <w...@w...pl>

    Użytkownik "tp" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wsa" <w...@w...pl> napisał

    > fakt, nie ma że startuje, ale wszystko co jest jest po 0 zł. Nic tylko
> [...]

    Właśnie dzwonił sprzedawca i podał cenę zakupionego przeze mnie żyrandola.
    Powiedziałem, że zakupiłem za cenę 0zł + 15zł przesyłka i za tyle chcę
    otrzymać towar inaczej kieruje to do rzecznika spraw konsumenta. Sprzedawca
    powiedział, że przeprasza i niech straci - wysyła zakupiony żyrandol :)

  • 15. Data: 2010-01-22 11:57:31
    Od: gr <j...@w...pl>

    wiadomościnews:hjaf67$3im$1@news.interia.pl...

    > Nie ma żadnej informacji, że dopiero startuje. Ceny towarów: 0zł - co o tym
    > myślicie?http://eurostar-lamp.com/

    Ja myślę to:
    "To jest prezentacja sklepu internetowego, żaden z zamówionych
    produktów nie będzie dostarczony czy zafakturowany. Wszystkie
    informacje jakie widzisz w opisach produktów są fikcyjne.
    PRAWDZIWY SKLEP W PRZYGOTOWANIU !"

  • 16. Data: 2010-01-22 13:20:07
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > karnego? :)
    > a co on nabroił?

    >Chce osiagnac korzysc majatkowa wyzyskujac czyjs blad.

    debil.

  • 17. Data: 2010-01-22 13:33:41
    Od: "shat" <a...@s...pl>

> [...]
    > otrzymać towar inaczej kieruje to do rzecznika spraw konsumenta.
    > Sprzedawca powiedział, że przeprasza i niech straci - wysyła zakupiony

    Jesteś szczęśliwy, że wyłudziłeś lampę ?

    --
    Radek

  • 18. Data: 2010-01-22 13:53:51
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "gr" <j...@w...pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    > "To jest prezentacja sklepu internetowego, żaden z zamówionych
    > produktów nie będzie dostarczony czy zafakturowany. Wszystkie
    > informacje jakie widzisz w opisach produktów są fikcyjne.
    > PRAWDZIWY SKLEP W PRZYGOTOWANIU !"

    mi by bylo wstyd gdyby ktos zobaczyl nazwe firmy na czyms takim
    http://img62.imageshack.us/img62/5687/clipboard01bwt
    .jpg

    takie cos to moze byc pokazane kilku osobom jako jakas pre pre alpha
    a nie cos dostepnego dla wszystkich w necie

  • 19. Data: 2010-01-22 14:27:36
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > mi by bylo wstyd gdyby ktos zobaczyl nazwe firmy na czyms
    takimhttp://img62.imageshack.us/img62/5687/clipboard
    01bwt.jpg

    no, fakt. takie rzeczy trzymie sie w /srv ew. w /home/services/ ;)

  • 20. Data: 2010-01-22 15:57:40
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał

    > Chce osiagnac korzysc majatkowa wyzyskujac czyjs blad.

    Raczej chce wyłudzić towar - stoi w sklepie, że nie nie realizują zamówień.

    Pozdrawiam
    tp