    From: leanback <g...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Date: Mon, 20 Jun 2005 15:52:12 GMT

    witek wrote:

    > weź mnie nie rozśmieszaj z tym szczątkowym socjalizmem w USA.
    > pisz o czymś na czym się znasz, a nie obejrzałeś w telewizji.

    Nie tylko w USA istnieja miekszania tzw. komunalne (symboliczny czynsz
    obliczany WG DOCHODOW - KOMUNA NA CALEGO!), ale jest nawet ministerstwo
    do tych spraw:

    http://www.hud.gov/

    Istnieje tez rzadowy program opieki spoleczno medycznej dla biednych:

    http://www.medicare.gov/ przyznawany WG DOCHODOW!

    > a jaka jest średnia zarobków w USA. Wiesz chociaż.
    > I potrafisz powiedzieć jaka jest proporcja pomiedzy średnimi zarobkami
    > i średnimi kosztami życia tam.

    USA jest na drugim miejscu na swiecie po Meksyku w ilosci dzieci
    zyjacych w nedzy. Mowi to nie kto inny jak UNICEF:

    PDF: http://www.unicef-icdc.org/publications/pdf/repcard6
    e.pdf