    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Date: Mon, 20 Jun 2005 10:27:52 -0500

    Pawel Kozik wrote:

    > zabieranie jednym i dawanie drugim to kradzież, na tym bazuje państwo
    > socjalistyczne.

    to w takim razie 99% poństwa to państwa socjalistyczne. W tym 1%
    mieszczę się te, prawdziwie kapitalistyczne, bo nie ma w nich podatków.
    Głupoty opowiadasz.

    > jak ja przyjde do ciebie i zabire połowę twoje wypłaty i przeznacze 10% tej sumy
    > na twoje ewentualne leczenie /bez twojej zgody!/ będzie to kradzież ?! no to
    > czym się różni to postępowanie od postępowania analogicznego w relacji
    > obywatel-państwa? eh.. strute umysły..

    tym czym relacja obywatel - obywatel od relacji obyatel - państwo.

    a przy okazji: głosowałeś na wyborach? jak tak to o co pretensje, a jak
    nie to tym gorzej dla ciebie, bo decyzję zostawiłeś innym

    > skąd tu Australia? ad większości bogatych państw - S. Zjednoczny zdaje się są
    > mieszcza się w granicach bogactwa - tak? i jakoś socjalizm u nich szczątkowy
    > /choć coraz większy/.

    weź mnie nie rozśmieszaj z tym szczątkowym socjalizmem w USA.
    pisz o czymś na czym się znasz, a nie obejrzałeś w telewizji.

    > nie! ja nie jestem zadowolony! państwo zabiera mi około 1.500 zł miesięcznie,
    > plus podatki pośrednie, podatki lokalne itd. A teraz gdy muszę odbyć zabieg w
    > szpitalu - okazuje się, że NFZ nie refunduje, i ponad 3000 zł za ten zabie
    > zapłacę - i to jest według ciebie moralne? ja parcuję od rana do wieczora i nie
    > dość że płace za innych to jeszce nie płacę za siebie eeeeeeh. ZŁODZIEJE.

    a tu cię boli.

    > to według ciebie z twojej strony jest argument na poziomie? że większość tak
    > robi to my też? to w ogóle nie jest argument, to kpina!

    > średnio zarabia się w Polsce jakieś 2000-2500 zł, to ja też tyle mam zarabiać?
    ????????
    w jakiej ustawie to znalazłeś?

    > to taka średnia tez powinan być w S. Zjednocznych?
    a jaka jest średnia zarobków w USA. Wiesz chociaż.
    I potrafisz powiedzieć jaka jest proporcja pomiedzy średnimi zarobkami
    i średnimi kosztami życia tam.

    > to że wszyscy coś robią niestety jest argumentem dla ludzi niemyślących. tylko
    > potencjalny element motłochu idzie za motłochem.
    >
    > niestety już nie zajrzę tutaj - dt. tego postu.
    > muszę iśc pracować na innych, tych którym się nie chce i wolą zabrać innym
    > zamiast zarobić samemu.

    idź idź pracuj

    > a świetnie /nota bene/ określone zostało państwo opiekuńcze przez F. Hoelderina
    > - państwo zawsze stawało się piekłem na ziemi, właśnie dlatego, że człowiek
    > próbował uczynić je swym niebem

    ty masz jakieś kompleksy na swoim punkcie
    na to to ci już nie poradzę, napisz do Kasi, może cię ptzytuli.