    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Date: Sat, 18 Jun 2005 09:34:32 -0500

    p...@n...pl wrote:
    > nawet jeśli byłoby nas na to stać, to i tak będzie to socjalistyczna praktyka,
    > której w tym kraju jest wystarczająco.
    > nie ta grupa więc kończę dusykusję.

    no więc dowiedz się człowiecze, że ta socjalistyczna praktyka jest
    uprawiana w większości bogatych państw, które z socjalizmem mają nie
    wiele wspólnego.
    Bo ich po prostu na to stać.
    Dbają o wykształcenie własnego społeczeństwa, które gdyby miało zapłacić
    to by nigdzie nie poszło, a jak teoretycznie jest za darmo, to pójdzie.
    Spotkałem już, darmowe zoo, darmowe wesołe miasteczko, darmowe autobusy,
    darmowe teatry, darmowe szkoly (u nas sie od tego odchodzi, gdzie
    indziej sie wraca).
    Darmowe dlatego, że finansowane z podatków.
    I każdy się tym szczyci, że u nich tak jest.