  • Data: 2005-06-18 14:38:34
    Temat: Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger wrote:

    > Ciekawa historie przezylem np. kiedys z niekulturalnym kontrolerem, ktory
    > wzial ode mnie bilet dobowy, ktory mi sie mocno przepocil w kieszeni (bo
    > bieglem) i stwierdzil, ze jest niewazny, po czym zaczal wypisywac papierek i
    > gdy zaczalem mu tlumaczyc, w ogole nie sluchal i w pol slowa wyrechotal
    > tylko "dowod osobisty prosze". Rzucilem, ze skoro on mnie ignoruje to ja
    > jego tez, do widzenia. Probowal zastawic mi droge i zlapal mnie za fraki,
    > wiec go podcialem i zostawiwszy w tej pozycji spokojnie poszedlem swoja
    > droga. Cos mu sie rozsypalo, nie scigal mnie, krzyzyk na droge ;-)

    no widzisz masz rację.
    Ale popatrz na to z innej strony.
    Załóżmy, że to był policjant.
    Raczej byś się nie odważył tego zrobić, a raczej złożyłbyś skargę na
    zachowanie policjanta.
    Prawda jest też z drugiej strony. Takiego gburowatego policjanta też byś
    raczej nie spotkał, albo przynajmniej z mniejszym prawdopodobieństwem.
    On by po prostu tej pracy nie dostał.