    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skarga - donos : do kogo ją napisać ?
    Date: Sat, 4 Nov 2006 20:40:29 +0100

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > To teraz poczytaj co znaczy słowo zaradny (niezaradny). Co ma wspólnego
    > z kompetencją, pracowitością i uczciwością.

    Czy koniecznie musi mieć? Zacząłeś chwalić to się dołączyłem :)
    Przesadziłem? Które słowo wykreślamy? ;)

    Ale, kompetentny sędzia to nie tylko biegły w prawie ale też <umiejący
    sobie poradzić w różnych sytuacjach> (że podeprę się słownikową definicją
    zaradnego) jakie mogą zdarzyć się podczas rozprawy a z tym nie zawsze jest
    jak trzeba i przekłada się to na przewlekłość postępowania.
    Ty wyceniłeś wpływ pieniaczących się stron na czas trwania procesu a
    uciekłeś od odpowiedzi na pytanie jaki wpływa ma na to sprawność lub brak
    sprawności (nazwana przeze mnie dupowatością) sędziego.