  • Data: 2006-11-04 21:28:57
    Temat: Re: Skarga - donos : do kogo ją napisać ?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystkie. Wszystkie te pojęcia nie pasują do zwrotu "dupy" we wskazanym
    > przez ciebie znaczeniu.

    No pewnie że nie pasują bo zostały użyte dla kontrastu.

    > Jesteśmy na grupie prawniczej. Udowadnia ten co twierdzi że coś jest, a
    > nie ten co twierdzi że czegoś nie ma.

    OK. Twierdzisz że:
    "jak jedna strona jest pieniaczem sprawa trwa max. 3 lata;
    jak dwie strony są pieniaczami to 7 lat."
    1. Udowodnij.
    2. Wyjaśnij fenomen spraw trwających dłużej niż 7 lat.

    > Napisałem gdzieś że [...] sędzia nie ma wpływu na tempo procesu?

    No właśnie o to chodzi że w tej sprawie konsekwentnie uchylasz się od
    wypowiedzi. Zamiast tego bawimy się w słów cięcie-gięcie.