  • Data: 2006-11-04 20:36:52
    Temat: Re: Skarga - donos : do kogo ją napisać ?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Wszystkie?

    Zapędziłem się w pochwałach pisząc, że wszyscy sędziowie są kompetentni,
    pracowici i uczciwi. Potem zapytałem które z tych słów mam cofnąć a ty
    proponujesz WSZYSTKIE?

    > Nie ma niezaradnych sędziów ("dup").

    Żeby tak twierdzić musiałbyś znać wszystkich, wątpię aby było to prawdą.
    No chyba że to truizm albo aksjomat ;)

    > To chyba oczywiste że jak takich "dup" nie ma, to nie mamy o czym
    > rozmawiać ?

    Jak przyjmiemy to jako pewnik to tak, ale ja się z tym nie zgadzam.
    W każdym fachu są wybitni, przeciętni i całkiem do d^Wniczego. Ty
    twierdzisz, że zawód sędziego jest wyjątkiem, że wszyscy są jednakowo
    dobrzy w tym co robią? I twierdzisz, że sędzia nie ma wpływu na tempo
    procesu?