eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkandalicznym "happeningiem" KODziarstwa zajmie się prokuratura › Re: Skandalicznym "happeningiem" KODziarstwa zajmie się prokuratura [Grób Nieznanego Żołnierza czy Pomnik Kaczyńskiego?]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skandalicznym "happeningiem" KODziarstwa zajmie się prokuratura [Grób
    Nieznanego Żołnierza czy Pomnik Kaczyńskiego?]
    Date: Wed, 13 Nov 2019 09:30:45 +0100 (CET)

    u2 <u...@o...pl> pisze:
    > https://telewizjarepublika.pl/brawo-skandalicznym-qu
    othappeningiemquot-kodziarstwa-zajmie-sie-prokuratur
    a-dosc-juz-tej-chamowy,87295.html
    > [...]
    > Happening zorganizowała wczoraj "Lotna Brygada Opozycji" i performer
    > Leszek Piątkowski. Na zdjęciach publikowanych na Twitterze widać, jak
    > Piątkowski w tekturowym czołgu porusza się w pobliżu żołnierzy podczas
    > zmiany warty przed Grobem Nieznanego Żołnierza.
    > [...]

    Czy ta trzyosobowa grupa zmiana warty jest już przy samym
    Grobie Nieznanego Żołnierza czy dopiero do niego idzie krokiem defiladowym?
    To że na zdjęciu nie ma samego Grobu Nieznanego Żołnierza nie może sugerować
    "naciągania faktów"?

    To podejrzenie (jeśli ma pokrycie w faktach) nie jest _całkowitym_
    usprawiedliwieniem ale jak dla mnie jest kluczowe dla ustalenia
    co najmniej wagi zarzutu.

    --
    A. Filip