  • 11. Data: 2005-02-26 11:25:54
    Temat: Re: Skandal ze sprzedażą biletów na koncert U2
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> popełnił 26 lut 2005 na pl.soc.prawo
    utwór news:cvpk4a$7gn$1@opal.icpnet.pl:

    > Za karę nie pójdziesz na koncert.
    > Wszelkie odwołania od tej decyzji będą odrzucane auomatycznie;)
    Uff! Ulżyło mi, trzysta kilosów iść na koncert?
    Lubię wprawdzie UtU, pozostanę jednak przy słuchaniu ich z płyt,
    chociaż... na koncertach podobno są niesamowici.

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2005-02-26 21:58:30
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-25 23:05 :
    > Użytkownik "Ali Gator" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Pozwole sie nie zgodzic. Nie jest to nonsens. Chodzi tu o to, zeby jak
    > najwieksze rzesze ludzi mialy dostep do imprez kulturalnych. "Koniki"
    > odsprzedajac bilety z zyskiem (a wiec po cenie wyzszej) ograniczaja w ten
    > sposob dostep do konsumpcji dobr kulturalnych ubozszej czesci spoleczenstwa.

    Z całym szacunkiem: uwielbiam U2, ale tego wydarzenia nie nazwałbym w
    życiu "imprezą kulturalną". Jakoś nie ma już problemu pójścia do teatru
    czy do kina ("Metro" zdaje się grali 1000 razy). Najwyżej trzeba trochę
    poczekać.
    w.

    --
    Wolę mieć legalnego Windowsa
    niż kradzionego Linuksa

  • 13. Data: 2005-02-26 21:59:55
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-26 00:19 :
    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja mam takie pytanko - kupilem np. 2-3 bilety za 100 zl na jakas impreze,
    > 2 dni przed rozpoczeciem cos mi wypada i bilety sa wolne i chce sprzedac,
    > czy musze za nie wziasc maks 100 zl skoro inni daja mi 1000? Jak to jest w
    > takich przypadkach?

    Może sprzedaj bilety po 100 zł i umów się, że za 900 zł sprzedasz swój
    czas (dojechanie do klienta)? :)
    w.

  • 14. Data: 2005-02-27 00:06:15
    Od: "Kubaz" <k...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Może sprzedaj bilety po 100 zł i umów się, że za 900 zł sprzedasz swój
    > czas (dojechanie do klienta)? :)

    chodzi mi o to, co na to mowi prawo - jak rozwiazuje ten problem

    --
    Kubaz

  • 15. Data: 2005-02-27 00:20:39
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-27 01:06 :
    > Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chodzi mi o to, co na to mowi prawo - jak rozwiazuje ten problem

    No to kol. Tomasik podał: art. 133 KW:
    "1. Kto nabywa w celu odprzedaży z zyskiem bilety wstępu na imprezy
    artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje z
    zyskiem, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny."
    w.

  • 16. Data: 2005-02-27 00:25:20
    Od: "Kubaz" <k...@W...tlen.pl>

> [...]
    > artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje z
    > zyskiem, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny."

    wiec inaczej mowiac - prawo tego problemu nie rozwiazuje:)

    --
    Kubaz

  • 17. Data: 2005-02-27 00:29:42
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-27 01:25 :

    > wiec inaczej mowiac - prawo tego problemu nie rozwiazuje:)

    Rozwiązuje: nie wolno.
    w.

  • 18. Data: 2005-02-27 09:57:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Dnia 2005-02-27 01:25 :

    > Rozwiązuje: nie wolno.

    Nie wolno sprzedać czy nie wolno kupić?
    Jaka kara dla kupującego?
    Unieważnienie biletu?

    Pzdr
    Leszek

  • 19. Data: 2005-02-27 15:54:25
    Od: poreba <d...@p...com>

    Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> popełnił 27 lut 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:Wv8Ud.70539$2e4.69650@news.chello.at:

    > Rozwiązuje: nie wolno.
    Jak to "nie wolno"?!
    Nie wolno mu odsprzedać z zyskiem biletu zakupionego
    _nie_w_celu odsprzedania z zyskiem, a w celu udziału w imprezie?
    Jeśli istnieje taki przepis to w tym wątku jeszcze się na niego
    nie powoływano.
    hint: 2 dni przed rozpoczeciem cos mi wypada ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 20. Data: 2005-02-27 16:35:54
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    poreba napisał(a):
> [...]
    > _nie_w_celu odsprzedania z zyskiem, a w celu udziału w imprezie?
    > Jeśli istnieje taki przepis to w tym wątku jeszcze się na niego nie

    "...kto bilety takie (wstępu na imprezy artystyczne, rozrywkowe lub
    sportowe) sprzedaje z zyskiem..."

    > hint: 2 dni przed rozpoczeciem cos mi wypada ;)

    to sprzedaj, bez zysku

    KG