  • Data: 2017-01-25 01:02:23
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: mahe <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-24 o 23:07, Liwiusz pisze:

    > umowy na nieprawdziwe dane. Tyle że w ostatecznym rozrachunku osoba,
    > której tożsamość ukradziono, nie jest zobowiązana do spłaty, więc

    Ale ja dziękuję za tą "wątpliwą przyjemność" odkręcania takiej sprawy z
    upartym bankiem, napalonym komornikiem i chodzenia po sądach i wydawania
    pieniędzy na prawnika. Ile takie coś może trwać? Kto zwróci za stracony
    czas? Przeciętny zjadacz chleba bez prawnika się nie obędzie wtedy, a to
    kosztuje. Kto i kiedy to zwróci?

    Prawo w teorii a polska rzeczywistość w praktyce to dwa różne światy
    moim skromnym zdaniem.

    --
    mahe