  • Data: 2017-01-24 23:07:55
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-24 o 21:45, Shrek pisze:

    > Po czynach ich poznacie. Dawaj skan:P

    Ale po co? Zamów sobie na allegro dowód kolekcjonerski, bierz kredyty,
    zostań bogatym człowiekiem.

    Poza tym nic nie pisałem, że się nie da - można popełnić szereg
    przestępstw, w tym wyłudzając kredyty, pożyczki, czy zawierając inne
    umowy na nieprawdziwe dane. Tyle że w ostatecznym rozrachunku osoba,
    której tożsamość ukradziono, nie jest zobowiązana do spłaty, więc
    fałszem jest twierdzenie, że drugiej stronie jest to obojętne, bo to
    przede wszystkim bank, tudzież inny wierzyciel ponosi konsekwencje oszustwa.

    --
    Liwiusz