  • Data: 2017-01-25 13:42:42
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mahe"

    > umowy na nieprawdziwe dane. Tyle że w ostatecznym rozrachunku osoba,
    > której tożsamość ukradziono, nie jest zobowiązana do spłaty, więc

    Ale ja dziękuję za tą "wątpliwą przyjemność" odkręcania takiej sprawy z
    upartym bankiem, napalonym komornikiem i chodzenia po sądach i wydawania
    pieniędzy na prawnika. Ile takie coś może trwać? Kto zwróci za stracony
    czas? Przeciętny zjadacz chleba bez prawnika się nie obędzie wtedy, a to
    kosztuje. Kto i kiedy to zwróci?

    Prawo w teorii a polska rzeczywistość w praktyce to dwa różne światy
    moim skromnym zdaniem.
    ---
    Ale to jest zupełnie inny temat. Komornik, sąd i prawnicy oczywiście powinni
    odpowiadać za używanie fałszywych danych z których wywodzą negatywne skutki
    dla ludzika. Nie muszą przecież wierzyć, że to wszystko prawda. Tak samo jak
    bank.