  • 11. Data: 2007-08-09 20:35:08
    Temat: Re: Skąd ta wiagra na grupie
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 21:58
    (autor Alek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9frl3$65t$1@news.onet.pl>):

    Samoobrona.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 12. Data: 2007-08-10 00:32:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 08.08.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
    > Zadzwoniłem do spamerów i okazało się, że są zdziwieni, bo bramkę wyłączyli
    > kilka miesięcy temu (po mojej zresztą interwencji) i ktoś ją nieopatrznie
    > włączył dzisiaj (oparł się o przycisk czy có?)....

    I to ciągle ta sama "pomoc prawna" prawda? Ile już mieli takich "wpadek"?
    Ja kojarzę przynajmniej 7-8. To powiedz teraz co Twoja interwencja w
    zasadzie dała i czy spodziewasz się, że będzie ona długofalowo skuteczna.

    > W każdym razie, jakbyście zadzwonili wcześniej, byłoby mniej śmiecia. Poza
    > tym, trzeba reagować, żeby spamer wiedział, że nie jest bezkarny że wzbudza
    > nienawiść i reakcje obronne.

    Myslę, że jeszcze teraz się trzęsą. Sorry Tristan, w ogólnym przypadku to
    Ty masz niewątpliwie rację, ale w tym konkretnym to dzwonienie MZ to tylko
    leczenie objawowe. A masz pomysł i ochote na leczenie nieobjawowe?

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2007-08-10 08:35:08
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 02:32
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <e...@z...router>):

    > I to ciągle ta sama "pomoc prawna" prawda? Ile już mieli takich "wpadek"?
    > Ja kojarzę przynajmniej 7-8. To powiedz teraz co Twoja interwencja w
    > zasadzie dała i czy spodziewasz się, że będzie ona długofalowo skuteczna.

    Nie spodziewam się, ale dała to, że przestało zaśmiecać grupę.

    > Myslę, że jeszcze teraz się trzęsą. Sorry Tristan, w ogólnym przypadku to
    > Ty masz niewątpliwie rację, ale w tym konkretnym to dzwonienie MZ to tylko
    > leczenie objawowe. A masz pomysł i ochote na leczenie nieobjawowe?

    No cóż, medycyna zna różne przypadki. Czasami nie ma wyjścia i trzeba leczyć
    objawowo. Lepiej tak niż pozwolić na trwanie objawów... Skoro leciały
    śmieci, to co, machnąć ręką i pozwolić im na zalane i zniszczenie grupy?
    Lepiej zatrzymać. Ostatnio zatrzymałem i kilka miesięcy spokoju było. Więc
    nie mów, że nie warto. Wolałbyś, żeby przez te miesiące leciało kilkaset
    dziennie?

  • 14. Data: 2007-08-10 23:33:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.08.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
> [...]
    > nie mów, że nie warto. Wolałbyś, żeby przez te miesiące leciało kilkaset

    Wolałbym aby ich odciął ktos po raz kolejny - w końcu zaczęli by miec
    problemy ze znalezieniem następnego i następnego dostwcy. Jeśli
    poleciałoby trochę dłużej byłyby na to odpowiednio większe szanse.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2007-08-11 01:07:03
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message

    > Wolałbym aby ich odciął ktos po raz kolejny - w końcu zaczęli by miec
    > problemy ze znalezieniem następnego i następnego dostwcy. Jeśli
    > poleciałoby trochę dłużej byłyby na to odpowiednio większe szanse.

    Ciągle mają tego samego.

  • 16. Data: 2007-08-11 11:28:27
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 11 sierpnia 2007 01:33
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <k...@z...router>):

    > Wolałbym aby ich odciął ktos po raz kolejny - w końcu zaczęli by miec
    > problemy ze znalezieniem następnego i następnego dostwcy.

    Do dostawcy też napisałem i odpowiedzieli, żebym spadał.
    Dostawcy mają kasę i tyle...

  • 17. Data: 2007-08-11 11:49:43
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sat, 11 Aug 2007 13:28:27 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Do dostawcy też napisałem i odpowiedzieli, żebym spadał. Dostawcy mają
    > kasę i tyle...

    To dziwne. Dostawcy nie lubią jak im adresy leżą w spamcopach i innych
    takich.

    p. m.

  • 18. Data: 2007-08-11 12:40:42
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 11 sierpnia 2007 13:49
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@g...com>):

    > To dziwne. Dostawcy nie lubią jak im adresy leżą w spamcopach i innych
    > takich.

    Czy ja wiem? Większość z nich leży... Np. cała Tepsa. Ja mam DSLa i ja
    cierpię. Z kilku się już wykopałem na zasadzie ,,ten adres to wyjątek'',
    ale wiesz....

    Poza tym, za spam na grupach na razie nie ma żadnych konsekwencji :(

  • 19. Data: 2007-08-11 14:08:41
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Wrak Tristana" <n...@s...pl> wrote in message

    > Do dostawcy też napisałem i odpowiedzieli, żebym spadał.
    > Dostawcy mają kasę i tyle...

    Najwyrażniej trzeba pisać do dostawcy dostawcy.

  • 20. Data: 2007-08-11 21:43:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Wrak Tristana napisał(a) :

    > Do dostawcy też napisałem i odpowiedzieli, żebym spadał.
    > Dostawcy mają kasę i tyle...

    Może użyłeś nie tych słów co trzeba? Mnie potraktowali wręcz
    przeciwnie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B