  • Data: 2007-08-10 00:32:14
    Temat: Re: Skąd ta wiagra na grupie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.08.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
    > Zadzwoniłem do spamerów i okazało się, że są zdziwieni, bo bramkę wyłączyli
    > kilka miesięcy temu (po mojej zresztą interwencji) i ktoś ją nieopatrznie
    > włączył dzisiaj (oparł się o przycisk czy có?)....

    I to ciągle ta sama "pomoc prawna" prawda? Ile już mieli takich "wpadek"?
    Ja kojarzę przynajmniej 7-8. To powiedz teraz co Twoja interwencja w
    zasadzie dała i czy spodziewasz się, że będzie ona długofalowo skuteczna.

    > W każdym razie, jakbyście zadzwonili wcześniej, byłoby mniej śmiecia. Poza
    > tym, trzeba reagować, żeby spamer wiedział, że nie jest bezkarny że wzbudza
    > nienawiść i reakcje obronne.

    Myslę, że jeszcze teraz się trzęsą. Sorry Tristan, w ogólnym przypadku to
    Ty masz niewątpliwie rację, ale w tym konkretnym to dzwonienie MZ to tylko
    leczenie objawowe. A masz pomysł i ochote na leczenie nieobjawowe?

    --
    Marcin