  • Data: 2007-08-13 10:05:26
    Temat: Re: Skąd ta wiagra na grupie
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Marcin Debowski napisał(a) :

    > Zależy od tego co kryje się za zwrotem "w istotnym stopniu zakłóca pracę
    > systemu komputerowego". W skrajnym przypadku nawet można wykazać wymierną
    > stratę - weź np. przypadek ściągania po gprsie.

    O GPRSie nie pomyślałem. To samo dotyczyłoby też modemów
    telefonicznych i wszystkich innych rodzajów połączeń, gdzie płaci
    się za czas lub za ilość danych. Tak więc powinniśmy tępić nie
    tylko spamerów, którzy w tym wypadku wysłali z kilkaset maili,
    ale i tych, co bezsensownie cytują całe maile nie wycinając
    niepotrzebnych części (dzień dobry Krzysiek). Obie te grupy w
    istotny sposób zakłócają funkcjonowanie Internetu. Ponieważ
    ciężko takie postępowanie ukarać, każda z tych grup ma w głębokim
    poważaniu resztę społeczności. I jeszcze ma butne pretensje, że
    przecież nic się nie stało.

    Tak, korzystałem z GPRS-u. Teraz rzadko. I do szewskiej pasji
    doprowadzało mnie mozolne ściąganie śmieci, czy to z grup
    dyskusyjnych, czy spamu z maili. A potem taki jeden z drugim
    matoł twierdzi, że nic się nie stało i że nie jestem właścicielem
    Internetu.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B