    From: "Shepa" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Wed, 19 Feb 2003 15:34:44 +0100

    Użytkownik "Gnat" <g...@m...com> napisał w wiadomości
    news:b303mu$cee$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

    > O prosze. A ja myślałem, że czasy dyktatur już minęły. Jak widać niektórzy
    > tym nie wiedzą...
    >
    > Kim Ty w ogóle jesteś mały człowieczku żeby mówić nam jak dialery mają
    > wyglądac? Pozatym w większości Twych postów wychodzi niedoinformowanie,
    brak
    > PODSTAWOWEJ wiedzy nt. danego zagadnienia itp. Pisząc zdania typu "powinny
    > byc organizacje konsumenckie, ktore wymusza na rynku dialerow pewne
    > zachowania." wykazujesz już TOTALNY brak wiedzy w temacie dialerów i nawet
    > nie powinno się z Tobą człowieku dyskutować. Mogę Ci zdradzić jak widzę
> [...]
    Na salach sadowych na ktorych mam przyjemnosc przebywac w roznym charakterze
    nie ma smiechu i nigdy nie bylo i nie bedzie. Zawsze jestem swietnie
    przygotowany i ide do sadu po wygrana, a to ze pisze ze tak ma byc to znaczy
    ze jestem o tym przekonany po doglebnym sprawdzeniu. Jesli Wasze dialery nie
    bede spelnialy okreslonych warunkow to nie bedziecie mogli zarabiac na nich
    pieniadze, do czasu az je dostosujecie. Oczywiscie wszyscy sobie zdaja
    sprawe, ze spadna obroty, bo wyeliminuje sie dzialania wykorzystujace
    niewiedze uzytkownikow. Jasne? Jasne:-)
    Co do Twojej wiedzy o dialerach, ciesze sie ze te wiedze posiadasz i mam
    nadzieje ze dialery ktore tak doglebnie omawiacie i konsultujecie z
    wytycznymi TPSA beda bez zarzutu dzialac wg okreslonych standardow.
    Shepa