    From: "Gnat" <g...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Wed, 19 Feb 2003 15:18:31 +0100

    > Pisalem juz wiele razy jak ma to wygladac i
    > koniec.

    O prosze. A ja myślałem, że czasy dyktatur już minęły. Jak widać niektórzy o
    tym nie wiedzą...

    Kim Ty w ogóle jesteś mały człowieczku żeby mówić nam jak dialery mają
    wyglądac? Pozatym w większości Twych postów wychodzi niedoinformowanie, brak
    PODSTAWOWEJ wiedzy nt. danego zagadnienia itp. Pisząc zdania typu "powinny
    byc organizacje konsumenckie, ktore wymusza na rynku dialerow pewne
    zachowania." wykazujesz już TOTALNY brak wiedzy w temacie dialerów i nawet
    nie powinno się z Tobą człowieku dyskutować. Mogę Ci zdradzić jak widzę
    tajemnice dla Ciebie iż dialery są pisane wg. ścisle określonych wytycznych.
    Nie będę Ci pisał kto, gdzie i jak - skoro taki mądry jesteś to się sam
    dowiedz a dopiero później zabieraj głos.

    Więc z chęcią przyjdę na rozprawę jakąś gdzie będziesz występował po stronie
    oskarżenia. Tożto będzie niezły cyrk i ubaw.

    No.. Ale cóż się dziwić. Epoka Lepperów ostatnio panuje straszliwa u nas w
    kraju.

    --
    Gnat