    From: t...@w...pdi.net
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Thu, 13 Feb 2003 13:21:40 +0000 (UTC)

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > To jest jak najbardziej zgodne z prawem. Dialer nie instaluje ci sie sam,
    > tylko zawsze jest pytanie o to czy mozesz taki program uruchomic.

    Tak, a wirusy pytaja sie o pozwolenie na instalacje ;-) Jesli przez "dialer"
    rozumiemy program podmieniajacy polaczenie na takie z numerem 0-700 to ja
    bym nie twierdzil, ze "zawsze" sie pytaja.

    > Klikasz
    > na TAK i sie zaczyna. Zawsze jednak jest to twoj wybor, a ze nieswiadomy,
    > bo w ogole nie czytasz komunikatow wyswietlanych w oknach to nikogo nie
    > obchodzi. TPSA nie ma tu nic do rzeczy, bo skoro nadzwoniles to plac.

    To czy "dialer" zapytal sie czy nie to jak sie wydaje nie ma wiekszego
    znaczenia. Placic faktycznie trzeba choc mnie to burzy. W gazetach opisano
    swego czasu sprawe w ktorej sprytni goscie wynajmowali numery 0-700 a potem
    wpinali sie w linie i nabijali polaczenia. Moze ktos pamieta czy ludzie
    musieli wtedy placic za te impulsy czy nie?

    Oczywiscie w przypadku dialera polaczenie wykonywane jest w lokalu abonenta
    i trudno zeby operator ponosil za to odpowiedzialnosc.

    > Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski