  • Data: 2003-02-14 11:12:09
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
    news:b2ihd8$ggo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Abonenta nie interesuje kto go oszukal.

    To strata abonenta

    >Czy TPSA, czy anonimowy zlodziej
    > piszacy "dialer" czy firma ktora ten numer wynajmuje. Wszyscy umywaja rece
    > ale PIENIAZKAMI chetnie sie dziela.

    Z tego co Ty piszesz to wnioskuje że popierasz ideę że "łby muszą polecieć"
    i to nieważne czyje, byle poleciały. I jacy wszyscy? Jeżeli przy instalacji
    dailera
    nie ma info o łączeniu z numerem 0-700 to pewnie można ciągać za to autora
    oprogramowania, a jeżeli taka informacja przy instalacji się pojawia no to
    można mieć do siebie pretensje. To tak jabyś chciał pozwać do sądu za
    morderstwo producenta
    broni dlatego że zabiłeś kogoś tą bronią bo ty nie wiedziałeś że tym można
    zabić.
    Z tpsa często się współpraca różnie układa (nadmieniam że nie jestem
    pracownikiem tpsa)
    ale trzeba tu zachować obiektywizm i nie można zwalać winy na tpsa która
    chcę tylko pieniądze
    za wykonaną usługę.
    Przecież możesz sobie przyblokować numery 0-700.

    > Nie jest problemem napisac program ktory o nic sie nie bedzie pytal.

    Oczywiście że nie jest problemem, wirusy są tu idealnym przykładem :)

    > WIESZ, ze poinformowal?

    Nie wiem. Napisałem wyżej że jeżeli taki dialer informuje cię przy
    instalacji to co wtedy.
    ^^^^

    > I jestes pewien, ze taki przypadek zawsze zachodzi?

    Tu już generalizujesz. Nic takiego nie napisałem.
    Ale pomimo wszystko zastanawiam się czy jeżeli program nie informuje Cię że
    przekierowuje połączenie na 0-700 czy odpowiada za to autor czy ty jako
    użytkownik.
    Czy napisanie w licencji zdania że nie odpowiadam za poniesione szkody
    z tytułu użytkowania tego i tego oprogramowania, czy to nie wystarczy na
    zwolnienie
    autora z odpowiedzialności?
    Ale to już moje przemyślenia :)

    Pozdrawiam