  • 11. Data: 2005-09-28 21:24:43
    Temat: Re: Serwis "Olympusa" zgubil moj aparat cyfrowy
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    witek wrote:

    > No to poczta wie komu wręczyła przesyłkę poleconą.
    > Ma trochę więcej danych niż zamaszysty nieczytelny podpis.

    Ach tak? Ja przedwczoraj odbierałem polecony (od listonosza) i jedyne co
    mu zostało to mój bazgroł. A przecież mogłem być hydraulikiem, który
    akurat u mnie kran wymieniał.

  • 12. Data: 2005-09-28 21:45:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Szawurski wrote:

    > Ach tak? Ja przedwczoraj odbierałem polecony (od listonosza) i jedyne co
    > mu zostało to mój bazgroł. A przecież mogłem być hydraulikiem, który
    > akurat u mnie kran wymieniał.

    To poczta będzie miała problem jak się okaże, że ty stwierdzisz, że
    przesyłki nie dostałeś, a nadawca złoży reklamację.
    Ciężko im będzie udowodnić, że przesyłkę odebrałeś.

  • 13. Data: 2005-09-29 09:49:50
    Od: Waluś <w...@a...pl>

    witek wrote:

    > To poczta będzie miała problem jak się okaże, że ty stwierdzisz, że
    > przesyłki nie dostałeś, a nadawca złoży reklamację.
    > Ciężko im będzie udowodnić, że przesyłkę odebrałeś.

    Czy mam rozumiec, ze dowod nadania (ode mnie) i pewnie odbioru
    (potwierdzenie) w serwisie, nic nie znaczy? To po kiego cos wogole sie
    podpisuje? Wedlug mnie nie musze nic juz wysylac do nich, bo mam dowod
    nadania, a nie mam dowodu odbioru z moim podpisem.

    I jaka poczta? Przesylke nadalem firma UPS, ktora ma podpisana umowe z ww
    serwisem.

    Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2005-10-02 17:35:31
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    > I jaka poczta? Przesylke nadalem firma UPS, ktora ma podpisana umowe z ww
    > serwisem.

    a ups nie ma śledzenia przesyłki (internetowego)?
    sprawdź - to może już dzisiej coś będziesz wiedział.
    Jutro sprawdź w UPS czy doręczyli przesyłkę i już będzie wiadomo gdzie
    zginęła.

    MAc

  • 15. Data: 2005-10-03 11:25:49
    Od: Waluś <w...@a...pl>

    MAc wrote:

> [...]
    > sprawdź - to może już dzisiej coś będziesz wiedział.
    > Jutro sprawdź w UPS czy doręczyli przesyłkę i już będzie wiadomo gdzie

    He he, wlasnie smieszne jest to, ze ups dostarczylo przesylke do serwisu:) A
    serwis gdzies ja odeslal. Teraz czekam na maila z ich oferta, proba
    zalatwienia sprawy polubownie, bez sadu. Ciekawe co mi zaproponuja. Co moge
    napisac do nich, jesli ich propozycja bedzie "slaba"?

    Pozdr.

    Robert

  • 16. Data: 2005-10-04 09:00:19
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 03 Oct 2005 13:25:49 +0200,
    Waluś <w...@a...pl> screamed:
> [...]
    > zalatwienia sprawy polubownie, bez sadu. Ciekawe co mi zaproponuja. Co moge
    > napisac do nich, jesli ich propozycja bedzie "slaba"?

    Śrubować dalej albo napisać o zaangażowaniu w sprawę sądu.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 10:59:44 user up 10754 days, 22:54, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If vegetarians eat vegetables, what do humanitarians eat?

  • 17. Data: 2005-10-04 09:27:30
    Od: Waluś <w...@a...pl>

    "Artur M. Piwko" wrote:

    > In the darkest hour on Mon, 03 Oct 2005 13:25:49 +0200,
    > Waluś <w...@a...pl> screamed:
    > >

    > Śrubować dalej albo napisać o zaangażowaniu w sprawę sądu.

    Właśnie, zaczekam na ich oferte, jesli bedzie zla (stratny bede), to ide do sadu.
    Moj przypadek jest juz z kodeksu karnego. Zobacze.

    Pozdr.

    Robert.