  • Data: 2007-08-02 22:41:33
    Temat: Re: Separator dziesiętny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Aug 2007, Wrak Tristana wrote:

    > Zaraz ci heniek powie ,,A kto robi taką amatorszczyznę?'' :-P a witek
    > podbuduje swoje ego słowem SQL i wyjaśni, że należy takie przypadki
    > przepuszczać przez silnik SQL :D

    Wiesz, mi tam rybka, jak to mawiają!
    Tak się składa, że od czasu do czasu oglądam sobie zastosowania, na
    ktorych coś co umie SQLa lubi "spuchnąć" i bazy z rzadka się stosuje,
    ale tu i ówdzie nierelacyjne ;> i jakoś tak nie wykazuję należnego
    szacunku dla rozwiązań które wymagają 10x/100x więcej mocy procesora
    po to żeby zrobić rzecz oczywistą, tak samo nie szczypię się ową
    mocą jeśli moja wygoda ma na tym cierpieć :D a odpalenie hasłem
    SQL kładzie *oba* elementy.
    Ale nie chciało mi się NTG flejma zapuszczać przy słowie "sort" :>

    > Nie, czemu... ODF jest też fajny... A że ISO-8859-2 skopali to fakt,

    Mówisz, że ISO 9001 i pochodne są bardziej użyteczne? :O
    ;)

    pzdr, Gotfryd