eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSędziowie i prokuratorzy odpowiedzą za zbrodnie sądowe w stanie wojennym › Re: Sędziowie i prokuratorzy odpowiedzą za zbrodnie sądowe w stanie wojennym
    Subject: Re: Sędziowie i prokuratorzy odpowiedzą za zbrodnie sądowe w stanie
    wojennym
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: u2 <u...@o...pl>
    Date: Tue, 19 Mar 2019 19:42:19 +0100

    W dniu 19.03.2019 o 19:08, Shrek pisze:

    > Dopóki jest lojalny i przydatny to nie ma znaczenia - nic nie ma, bo
    > jego akta personalne nie są publicznie dostępne.

    póki szrek nie może znaleźć haka warto poczytać czym się zajmował ten
    prawnik w Bolanda:)

    https://wiadomosci.wp.pl/stanislaw-piotrowicz-612075
    1289394817c

    Stanisław Piotrowicz jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego,
    politykiem i prawnikiem, senatorem (2005-2011) oraz posłem na Sejm od
    2011 roku. Był też sekretarzem stanu w Kancelarii Premiera.

    Stanisław Piotrowicz - kariera

    Stanisław Piotrowicz urodził się w Bochni w 1952 roku, studiował prawo
    na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Początkowo pracował w
    Prokuraturze w Dębicy, następnie w Krośnie, gdzie zajmował się pracą
    śledczą. Przez wiele lat stał na czele Prokuratury Rejonowej w Krośnie,
    od 2005 pełnił funkcję Senatora RP, a w 2007 roku został Sekretarzem
    Stanu w KPRM.

    Stanisław Piotrowicz przewodniczył Komisji Praw Człowieka,
    Praworządności i Petycji, działał też jako członek Krajowej Rady
    Sądownictwa. Od 2011 roku posiada mandat poselski, był członkiem
    Krajowej Rady Prokuratory, aktywnie działał podczas kryzysu wywołanego
    kwestią Trybunału Konstytucyjnego w 2015 i 2016 roku.

    Podczas pełnienia funkcji posła VII kadencji Sejmu należał do kilku
    zespołów parlamentarnych, m.in. był wiceprzewodniczącym Zespołu ds.
    Zbadania Przyczyny Katastrofy Smoleńskiej TU-154 M z dnia 10 kwietnia
    2010 r., członkiem Parlamentarnego Zespołu na rzecz Ochrony Życia i
    Rodziny, Zespołu na rzecz Katolickiej Nauki Społecznej, Zespołu ds.
    Obrony Wolności Słowa czy Zespołu ds. Obrony Demokratycznego Państwa Prawa.

    Od 2015 roku Stanisław Piotrowicz należy do Komisji Ustawodawczej, a od
    2016 roku do następujących biletarnych Grup Parlamentarnych:
    Polsko-Chińskiej, Polsko-Gruzińskiej, Polsko-Japońskiej i
    Polsko-Słoweńskiej.

    Gdy w latach 1994-2002 należał do Sądu Dyscyplinarnego dla Prokuratorów
    przy Prokuraturze Generalnej, Stanisław Piotrowicz brał udział w
    postępowaniu dotyczącym molestowania małoletnich, którego dopuścił się
    proboszcz parafii w Tylawie. W 2001 roku Piotrowicz ogłosił na
    konferencji prasowej, że śledztwo zostało umorzone, przez co stało się o
    nim głośno w mediach. Ostatecznie ksiądz został prawomocnie skazany w
    2004 roku.

    Stanisław Piotrowicz - działalność charytatywna

    Stanisław Piotrowicz angażuje się w działania charytatywne, kierując
    Towarzystwem Pomocy im. Św. Brata Alberta w Krośnie. W 1993 roku
    zainicjował powstanie ,,Kuchni dla ubogich", a w wyniku działań
    Towarzystwa w 1999 roku w Krośnie otwarto schronisko dla bezdomnych.
    Piotrowicz corocznie obejmuje patronatem międzynarodowe turnieje
    Pro-Familia CUP w tenisie stołowym i piłce siatkowej, a także bierze
    udział w takich akcjach charytatywnych jak "Tornister pełen uśmiechu".

    Stanisław Piotrowicz - życie prywatne

    Stanisław Piotrowicz mieszka w Krośnie, ma żonę i trójkę dzieci, należy
    do Rady Społecznej Archidiecezji Przemyskiej, w 2011 roku otrzymał medal
    ,,Pro Ecclesia Premisliensi". Jest komentatorem dla TV Trwam i Radia
    Maryja. W 1983 roku otrzymał Brązowy Krzyż Zasługi za jego zasługi w
    pracy zawodowej oraz działalności społecznej.

    Data urodzenia 19.07.1952

    Miejsce urodzenia Bochnia

    Profesja polityk, prokurator

    --