    From: "Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sędziowie czyli kasta świętych krów [okołotopikowe]
    Date: Thu, 12 Feb 2004 16:33:05 +0100

    wiadomości >news:c0g417$lae$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    >nie jest.
    >Istnieje otóż pewna uprzywilejowana grupa pracowników, słynna z
    >niekompetencji, głupoty, arogancji, nieuctwa itp. zalet, w swych
    >poczynaniach dodatkowo praktycznie bezkarna - sędziowie sądów
    >powszechnych, która nie płaci żadnej składki na ubezpieczenie społeczne.
    >Ich dodatkowym przywilejem jest jeszcze to, że nie odchodzą na emeryturę
    >tylko w "stan spoczynku", pobierając dotychczasową pensję (tu może się
    >mylę, jeśli chodzi o jej wysokość).

    >Ciekaw jestem, jak to się ma do konstytucyjnej, hehełe, zasady równości

    Wiesz co ci powiem trollu? Nic ci nie powiem, bo w zasadzie nie ma o czym
    mówić. Jesteś po prostu prymitywny. Kim ty jesteś by zarzucać sędziom in
    corpore niekompetencję i nieuctwo?
    Ja właśnie od dwóch dni usiłuję zrozumieć o co chodzi w pewnej sprawie i
    podjąć decyzję od której zalezy to, która z dwóch spólek upadnie a która się
    podniesie. Każda z decyzji będzie oznaczała bezrobocie dla kilkunastu ludzi.
    Jak dotąd przegrzebałem orzecznictwo, komentarze, całą literaturę jaka mam
    na ten temat i nadal nie wiem. Ale zdaje się że moje kłopoty właśnie się
    skończyły. "Pan" Maksym Kramerer z pewnością mi pomoże, wszak jest uczony,
    grzeczny i kompetentny i oczywiście w odóżnieniu ode mnie zasługuje na stan
    spoczynku i nie podleganie pod ZUS.

    PS
    Rozumiem że są ferie, ale chyba masz coś lepszego do roboty niż obrażać w
    internecie innych?