  • Data: 2004-02-12 19:37:03
    Temat: RE: Sędziowie czyli kasta świętychkrów[okołotopikowe]
    Od: d...@w...pl (Lukasz Malinowski) szukaj wiadomości tego autora

    No comments... Jeżeli sędziowie nie sięgali do wszystkich możliwych źródeł,
    żeby wyjaśnić wątpliwości, to wtedy panie Figaro byłyby gnioty nie wyroki. A
    tak swoją drogą to rozumiem, że jesteś w stanie podjąć każdą decyzję
    decydującą o losie ludzkim bez zastanowienia? Bezmyślność. Zastanów się
    zanim się wypowiesz.