  • Data: 2004-02-13 08:44:55
    Temat: Re: Sędziowie czyli kasta świętych krów [okołotopikowe]
    Od: Mak Sym <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia 2004-02-12 16:33, grupowicz Falkenstein napisał :

    (...)

    > Wiesz co ci powiem trollu? Nic ci nie powiem, bo w zasadzie nie ma o czym
    > mówić. Jesteś po prostu prymitywny.

    Uważaj, "specjalisto", to podlega już pod obelgę. :-)

    > Kim ty jesteś by zarzucać sędziom in
    > corpore niekompetencję i nieuctwo?

    Obywatelem tego nieszczęsnego kraiku, który widzi ich liczne
    "dokonania", w sprawach gospodarczych również.

    > Ja właśnie od dwóch dni usiłuję zrozumieć o co chodzi w pewnej sprawie i
    > podjąć decyzję od której zalezy to, która z dwóch spólek upadnie a która się
    > podniesie. Każda z decyzji będzie oznaczała bezrobocie dla kilkunastu ludzi.
    > Jak dotąd przegrzebałem orzecznictwo, komentarze, całą literaturę jaka mam
    > na ten temat i nadal nie wiem. Ale zdaje się że moje kłopoty właśnie się
    > skończyły. "Pan" Maksym Kramerer z pewnością mi pomoże, wszak jest uczony,

    Odrobina myślenia jeszcze nikomu nie zaszkodziła - pracuj, pracuj. :-)
    Gdyby jeszcze innym sędziom, zamiast "odwalania" spraw, tak się chciało...

    > grzeczny i kompetentny i oczywiście w odóżnieniu ode mnie zasługuje na stan
    > spoczynku i nie podleganie pod ZUS.

    Jakoś nadal nie wytłumaczyłeś, dlaczego polskie święte krowy są
    traktowane na szczególnych zasadach.

    Pozdrówka

    Maksym Kammerer