  • Data: 2004-02-13 08:18:50
    Temat: Re: Sędziowie czyli kasta świętych krów [okołotopikowe]
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R De" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c0gc25$gof$1@news.onet.pl...
    > Odnoszę wrażenie, że Falkenstein właśnie po to przekopuje się przez całą

    > literaturę, żeby być pewnym, że wyrok, który orzeknie będzie właściwy i
    > najlepszy z możliwych.
    > Chwała Mu za to. I wszystkim sędziom, którzy u...li mojego dłużnika i
    > wszystkich dłużników.

    Dzięki.
    A przy okazji - nie jestem sędzią, a z zasady nie lubię sobie przypisywa
    zasług i czynów, których nie dokonałem (i nie lubię jak coś mi się
    przypisuje). To co piszę to tylko projekt wyroku, który musi zaakceptować
    sędzia... Na pisaie własnych jeszcze przyjdzie (mam nadzieję) właściwy czas.

    RF