  • 11. Data: 2008-07-31 10:00:17
    Temat: Re: Sedzia zneca sie psychicznie nad strona.
    Od: pakalk <p...@g...com>

    wiadomościnews:g6rljo$63s$2@inews.gazeta.pl...

    > Racja- ale pod salą, się 'podsłuchuje' a na sali jest się publicznością ;)

    Sprzed sali nie mozna potwierdzic, ze to ta akurat osoba wydawala z
    siebie takie a nie inne dzwieki.

  • 12. Data: 2008-07-31 10:52:31
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "emes" <emes@_szukaj.pl> napisał w wiadomości

    > uwaga! na rozprawie byl adwokat ! nie rozumiem czemu nie reagowal w ciagu
    > ok 30minut jakie tam zabawilem slyszalem gorsze rzeczy niz na
    > przesluchaniach rodem z filmow USA,

    ..a to POLSKA właśnie ..

  • 13. Data: 2008-07-31 14:20:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    pakalk pisze:

    > Sprzed sali nie mozna potwierdzic, ze to ta akurat osoba wydawala z
    > siebie takie a nie inne dzwieki.

    Powiedz to autorowi wątku ... Przecież on słyszy przez drzwi i rozróżnia
    kto co mówi.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 14. Data: 2008-07-31 17:25:27
    Od: "emes" <emes@_szukaj.pl>

    > Powiedz to autorowi wątku ... Przecież on słyszy przez drzwi i rozróżnia
    > kto co mówi.

    na sali jest 5 osob, powod powodka sedzina adwokat i protokulant,
    glos a) cichy kobiecy rozpacz w glosie
    glos b) rozdarty ze zloscia itp

    po zakonczeniu rozprawy troche sie osluchalem, oczywiscie calkiem
    przypadkowo,
    Podobno nastepna rozprawa wygladala podobnie ! ?

  • 15. Data: 2008-08-01 05:24:07
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 31 Jul 2008 19:25:27 +0200, emes napisał(a):

    > na sali jest 5 osob, powod powodka sedzina adwokat i protokulant,

    OK, jest żona sędziego, ale samego sędziego nie ma. To może nie była to
    rozprawa, a np. rozpalali grilla i się o coś pokłócili?

    AK
    (polski mowa trudny)

  • 16. Data: 2008-08-01 06:49:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał

    > OK, jest żona sędziego, ale samego sędziego nie ma. To może nie była
    > rozprawa, a np. rozpalali grilla i się o coś pokłócili?

    Aleś się wysilił :| Sędzina to rodzaj żeński od sędziego czyli
    kobieta wykonująca ten zawód. Sędzina jako żona sędziego to
    przestarzałe, bardzo przestarzałe.

    > AK
    > (polski mowa trudny)

    Nie poddawaj się, póki żyjesz jest nadzieja że jeszcze czegoś
    sie nauczysz.

  • 17. Data: 2008-08-02 19:54:40
    Od: pakalk <p...@g...com>

    On 31 Lip, 16:20, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Powiedz to autorowi wątku ... Przecież on słyszy przez drzwi i rozróżnia
    > kto co mówi.

    Spoko, po prostu odpowiedzialem pod Twoim, ale oczywiscie to tyczylo
    sie tych wypowiedzi, ktore mowily o tym, ze wystarczy slyszec sprzed
    sali ;)