  • 1. Data: 2008-07-30 19:54:16
    Temat: Sedzia zneca sie psychicznie nad strona.
    Od: "emes" <emes@_szukaj.pl>

    Dzisiaj bylem w sadzie gdzie za drzwiami trwala rozprawa, z plotek na
    korytarzu wynikalo ze to kobieta kontra kurs prosta sprawa.
    Dazac do meritum na korytarzu slychac bylo jak sedzia wydziera sie i wyzywa
    od psychicznie chorych glupich tepych... strone w tym przypadku kobiete
    starsza.
    Jeszcze chwila zabawilem tam i wydzialem jak wychodzila cala roztrzesiona z
    placzem.
    Czy takie zachowanie w sadzie jest dopuszczalne ? Czy to PRL bis ?

  • 2. Data: 2008-07-30 20:40:51
    Temat: Re: Sedzia zneca sie psychicznie nad strona.
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    emes pisze:
> [...]
    > placzem.
    > Czy takie zachowanie w sadzie jest dopuszczalne ? Czy to PRL bis ?

    Skandal wedlug mnie. To bulwersujace.

  • 3. Data: 2008-07-30 21:44:31
    Od: "emes" <emes@_szukaj.pl>

    Użytkownik "smerf" <s...@a...home.pl> napisał w wiadomości

    > Skandal wedlug mnie. To bulwersujace.

    Jakie mozliwosci ma taka osoba ?

  • 4. Data: 2008-07-31 05:41:42
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "emes" <emes@_szukaj.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > placzem.
    > Czy takie zachowanie w sadzie jest dopuszczalne ? Czy to PRL bis ?

    1. To jest niedopuszczalne.
    2. Jeśli sąd uważa, osobę za chorą psychicznie, renta jej się należy.
    Jeśli sąd myśli inaczej, sam jest chory psychicznie.

    Serdeczne pozdrowienia

  • 5. Data: 2008-07-31 05:46:27
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "emes" <emes@_szukaj.pl> napisał w wiadomości

    > Czy takie zachowanie w sadzie jest dopuszczalne ? Czy to PRL bis ?
    Tu może pomóc boska anna maria sesołowska...
    W żadnym urzędzie i w sądzie nikt nie ma prawa się tak zachowywać, jak była
    świadkiem kobieta niech pisze skargę do prezesa sądu i do wiadomości
    dzienniki lokalne. Cham to istota niezbadana, ale trzeba natychmiast takich
    obcinać, bo się plugastwo rozmnoży...

  • 6. Data: 2008-07-31 05:48:46
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dzienniki lokalne. Cham to istota niezbadana, ale trzeba natychmiast
    > takich obcinać, bo się plugastwo rozmnoży...
    Nie zauważyłem, że 'nad stroną' ale niech strona publiczność bierze ze sobą
    lub pełnomocnika ustali.

  • 7. Data: 2008-07-31 06:19:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin P. pisze:

    > 2. Jeśli sąd uważa, osobę za chorą psychicznie, renta jej się należy.

    Ale skąd taki pomysł ? Przesłanką renty nie jest choroba psychiczna.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 8. Data: 2008-07-31 06:20:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin pisze:

    > Nie zauważyłem, że 'nad stroną' ale niech strona publiczność bierze ze
    > sobą lub pełnomocnika ustali.

    Po co skoro publiczność ma tak dobry słuch że z przed sali słyszy ...

  • 9. Data: 2008-07-31 07:10:41
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    > Po co skoro publiczność ma tak dobry słuch że z przed sali słyszy ...

    Racja- ale pod salą, się 'podsłuchuje' a na sali jest się publicznością ;)

  • 10. Data: 2008-07-31 09:54:43
    Od: "emes" <emes@_szukaj.pl>

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Racja- ale pod salą, się 'podsłuchuje' a na sali jest się publicznością ;)

    uwaga! na rozprawie byl adwokat ! nie rozumiem czemu nie reagowal w ciagu ok
    30minut jakie tam zabawilem slyszalem gorsze rzeczy niz na przesluchaniach
    rodem z filmow USA,