  • 1. Data: 2008-07-30 20:51:41
    Temat: BIK - wykreslenie po wyroku sadu?
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    witam,
    spotkalem sie z ponizszym problemem.
    W 2002 roku kradziez dowodu osobistego (papierowego), potem cwaniak
    zaciagnal na ten dowod pozyczek, kredytow, itp. Zostal oczywiscie
    odnaleziony i skazany. Teraz mam nowy dowod, z nowym numerem ale stary pesel
    oczywiscie. Ostatnio chcialem kupic bezprzewodowy internet w jednej z sieci
    telefonii kom oraz cyfrowy dekoder jednej z telewizjii - niestety sie nie
    udalo bo... widnieje w BIKu! Przede mna zaciagniecie kredytu hipotecznego -
    musze to rozwiazac.
    Jak do tego podejsc aby zostac wykreslonym z BIK? mozliwie szybko i
    skutecznie.

    pozdrawiam serdecznie
    z gory dziekuje za merytoryczna odpowiedz

  • 2. Data: 2008-07-30 21:30:25
    Temat: Re: BIK - wykreslenie po wyroku sadu?
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "karkow" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > hipotecznego - musze to rozwiazac.
    > Jak do tego podejsc aby zostac wykreslonym z BIK? mozliwie szybko i
    Do BIK skieruj pytanie o swoje zadluzenie (strona BIK ci podpowie jak)
    nastepnie do kazdego z bankow zadzwon(szybciej) i dowiedz sie jak wg nich to
    powinienes odkrecic, generalnie co napisac i do kogo w banku aby jak
    najszybciej ciebie zdjeli z BIK.
    Powodzenia
    Arturro

  • 3. Data: 2008-07-30 21:38:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    karkow pisze:

> [...]
    > kredytu hipotecznego - musze to rozwiazac.
    > Jak do tego podejsc aby zostac wykreslonym z BIK? mozliwie szybko i

    Przesłać do stosownych banków wezwanie do usunięcia wpisu i złączyć
    kopię prawomocnego wyroku.

  • 4. Data: 2008-07-30 21:54:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    karkow pisze:

    > pesel oczywiscie. Ostatnio chcialem kupic bezprzewodowy internet w
    > jednej z sieci telefonii kom oraz cyfrowy dekoder jednej z telewizjii -

    Jeśli powyższe to prawda ...

    > niestety sie nie udalo bo... widnieje w BIKu! Przede mna zaciagniecie

    To w BIGu a nie BIKu.

    6008

  • 5. Data: 2008-07-30 22:56:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>