    From: Cartman <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ściga mnie KRUK za nieuzasadnione długi
    Date: Fri, 17 Dec 2004 21:08:09 +0100

    Tez dostaje listy z Kruka ostatnio. Dzis przyszedl nawet list z
    wyznaczeniem terminu wizyty ichniego windykatora czy jak tam sie on
    nazywa - wybrali sobie dzien przed i dzien po swietach - przejmowac sie tym?

    Dzwonilem do nich (wiem, glupota) dowiedziec sie na jakiej podstawie
    zadaja tych pieniedzy, to gosc jak nakrecony odpowiadal ze ich
    upowaznieniem jest to wezwanie ktore mi wysylaja. Jak powiedzialem ze to
    zadne upowaznienie to sie bezczelnie rozlaczyl.

    Dzwonilem tez do NOMu. Zobaczyc moje bilingi nie mam szans, bo sporo
    czasu minelo, wiec nie mam jak sprawdzic, kiedy i gdzie faktycznie
    dzwonilem :(
    Jak przyszla f-ra z NOMu to tez takiej mozliwosci nie mialem, bo
    przyszla po kilkunastu miesiacach, a bilingi trzyma sie tylko 12
    miesiecy. Wiec skad pewnosc ze dobrze naliczyli??
    Pytalem tez na jakiej podstawie sa w posiadaniu moich danych osobowych,
    to powolali sie na art.23 ust.1 p.3 i 5 - czytalem i szczerze to nie
    rozumiem czy TPSA miala czy nie miala prawo moje dane przekazac.

    No i najwazniejsze to regulamin. Kiedy korzystalem z NOM (2001),
    obowiazywal regulamin w ktorym mowa byla o rozliczaniu sie przez
    lokalnego operatora. Wybierajac prefiks 1044 akceptowalem ten regulamin.
    Nie przypominam sobie, abym zaakcetowal obecny regulamin a to wlasnie na
    podstawie tego nowego wystawiaja faktury.
    Jako uzytkownika a nie abonenta obowiazuje mnie chyba tylko regulamin
    ktory zaakceptowalem korzystajac z ich uslugi czyli obowiazujacy w dniu
    uslugi. Co mnie obchodzi ze pozniej go zmienili. Mam racje?