  • 261. Data: 2005-08-18 11:42:48
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > nie ma najmniejszego znaczenia w tym mpmencie,

    Ano ma, bo nie sciagne - oto odpowiedz wprost na twoje pytanie...
    konkretna, wiec rozwijaj dalej ;)

    > nie, bo to muzyka tworzona przezartystow amatorow, ktorych nie stac na
    > wydanie swopich dzien na plytach cd,
    kazdy kiedys byl muzykiem-amatorem. i pytanie, gdzie jest granica. jak
    plyta zarabia na artystow, to jzu jest komercha? czy musi zarabiac iles,
    bo ponizej to choc zarabia to amatorszczyzna?
    w prawie autorskim jest gdzies zapis od ilu zl / utwor to jest kradziez,
    a do ilu nie?

    > eot bo chyba nie jarzysz w czym rzecz

    wzajemnie ;)

    po prostu przedstawiam uinny punkt widzenia, no i argumentuje ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 262. Data: 2005-08-18 11:43:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > eee, to teraz jeszcze wazne gdzie? potem bedzie - od kogo. A potem?

    bo napisalem jezeli kupujesz program na zielonej plytce od prodyucenta tego
    programu
    to raczej podejrzewac nie musisz, a Ty uogolniasz do innych sytuacji

    P.

  • 263. Data: 2005-08-18 11:43:39
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > masz racje i to nie zwolni przed odpowidzialnoscia karna jezlei sciagniesz
    > zdjecia pedofilksie oznaczone
    > napisame 16 latki

    czyli prokurator musi wykazc, ze sciagajac wiedzialem, i ze czynilem to
    w zlej wierze...

  • 264. Data: 2005-08-18 11:49:48
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > a powod dlaczego masz podejrzewac jasia jest ten sam dal jakiego masz
    > podejrzewac kowalskiego keidy Ci samochod za smieszne pieniadze
    > sprzedaje

    oj nie nie nie, samochod rzecz materialna. ma wartosc wymierna. mp3 z
    muzyka nie ma wymiernej wartosci, poniewaz powielenie, a co za tym idzie
    np. sciagniecie i stworzenie kopi nie jest pracochlonne. i co najgorsze,
    zostaje "oryginal" i pojawia sie "kopia" a wiec udostepniajacy "nie
    traci pliku" a jak sprzedaje, to niestety ale ta rzecz przechodzi od
    jednego do drugiego...

    dlatego uwazam wiekszosc alegorii samochodowych w kontekscie internetu
    za najdurniejsza rzecz jaka istnieje...

  • 265. Data: 2005-08-18 11:51:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ano ma, bo nie sciagne - oto odpowiedz wprost na twoje pytanie...
    > konkretna, wiec rozwijaj dalej ;)

    nie ma zadnego, jezlei Ty nie sciagasz to powiedzmy ze Jas KOwalski sciaga,
    i teraz powiedz czy jas kowalski powienien poniesc odpowiedzialnosc z ato?

> [...]
    > a do ilu nie?
    >
    > wzajemnie ;)
    >
    > po prostu przedstawiam uinny punkt widzenia, no i argumentuje ;)

    nie, nadal podtrzymuje ze ie jazysz, przerczytaj chocby regulamin serwisu na
    ktory sie tak upierdliwie
    powolujesz:

    Regulamin Serwisu "MP3"

    1. Postanowienia ogólne

    1.1. Niniejszy regulamin zawiera ogólne warunki korzystania z Serwisu "MP3"
    będącego częścią Portalu "Wirtualna Polska".

    1.2. Osoba łącząca się z niniejszą witryną internetową korzystająca z
    pełnego zakresu funkcjonalności, zwana dalej Użytkownikiem, wyraża
    bezwarunkową zgodę na treść Regulaminu.

    1.3. Serwis "MP3" stanowi własność intelektualną Wirtualnej Polski Spółki
    Akcyjnej z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Traugutta 115 c, wpisaną do
    Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w
    Gdańsku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS
    0000068548.

    2. Definicje

    2.1. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.

    2.2. Serwis ? oznacza serwis internetowy Portalu Wirtualna Polska dostępny
    pod adresem internetowym http://mp3.wp.pl

    2.3. WP - oznacza Wirtualną Polskę Spółkę Akcyjną z siedzibą w Gdańsku, przy
    ul. Traugutta 115 c, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru
    Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Gdańsku XII Wydział Gospodarczy
    Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000068548.

    2.4. Użytkownik - oznacza osobę fizyczną, korzystającą z Serwisu na
    podstawie Regulaminu. Osoba fizyczna może być Użytkownikiem, jeżeli:

    a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych;

    b) uzyska zgodę przedstawiciela ustawowego w przypadku, gdy posiada
    ograniczoną zdolność do czynności prawnych.

    2.5. Formularz - oznacza strony w sieci Internet, które umożliwiają
    Użytkownikowi przekazanie WP danych (w tym danych osobowych w rozumieniu
    ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z
    2002 r. Nr 101 poz. 926)) niezbędnych do udostępnienia Użytkownikowi
    możliwości korzystania z funkcjonalności Serwisu.

    2.6. Strona WWW - Strona WWW stanowi prezentację przesyłanych przez Internet
    danych i może być oglądaną przy pomocy specjalnego oprogramowania,
    nazywanego "przeglądarką internetową". Strona internetowa najczęściej jest
    napisana w języku HTML i zwykle prezentuje dane w postaci tekstu, grafiki,
    dźwięku i obrazu. Może także zawierać pliki i oprogramowanie

    2.7. Zablokowanie Strony WWW - stan, w którym Użytkownik nie może, z
    przyczyn określonych w Regulaminie, korzystać z Serwisu, poza możliwością
    przeglądania i usuwania plików ze swojej Strony WWW.

    3. Rejestracja Użytkowników, dane

    3.1. Użytkownik, który chciałby założyć swoją Stronę WWW korzystając z
    możliwości Serwisu, powinien wypełnić Formularz, a następnie przesłać
    wypełniony Formularz drogą elektroniczną do WP, poprzez aktywację
    odpowiedniego pola znajdującego się w Formularzu.

    3.2. Wypełnienie Formularza odbywa się w oparciu o następujące zasady:

    a) Użytkownik powinien wypełnić wszystkie pola Formularza, chyba że pole
    jest wyraźnie oznaczone jako opcjonalne (dobrowolne);

    b) dane wpisane do Formularza powinny dotyczyć wyłącznie Użytkownika, który
    wypełnia Formularz i być zgodne z prawdą;

    c) osobą odpowiedzialną za prawdziwość danych wpisanych do Formularza jest
    wyłącznie Użytkownik;

    d) Użytkownikowi, którego dane osobowe są wpisane do Formularza, przysługuje
    prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

    3.3. Użytkownik jest zobowiązany do powstrzymania się od naruszania praw
    osób trzecich i ogólnie przyjętych norm obyczajowych.

    3.4. Administratorem zbioru danych osobowych zawierającego dane wpisane do
    Formularza jest WP.

    3.5. Przesłanie wypełnionego Formularza jest równoznaczne z:

    a) przyjęciem do wiadomości i akceptacją przez Użytkownika postanowień
    Regulaminu;

    b) złożeniem przez Użytkownika oświadczenia, że dane zawarte w Formularzu są
    zgodne z prawdą;

    c) upoważnieniem WP do przetwarzania danych osobowych zawartych w Formularzu
    w celu świadczenia usług objętych Pakietem Usług;

    d) przyjęciem do wiadomości prawa dostępu do treści oraz poprawiania danych
    osobowych wpisanych do Formularza.

    3.6. Wypełniając Formularz lub w trakcie korzystania z Serwisu, Użytkownik
    może zostać poproszony przez WP o wyrażenie zgody na przetwarzanie jego
    danych osobowych w celach marketingowych lub w innych celach. W takim
    przypadku Użytkownik może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
    mając na względzie następujące okoliczności:

    a) zgoda jest dobrowolna i WP - z zastrzeżeniem wyjątków wynikających z
    Regulaminu - nie uzależnia możliwości korzystania z Serwisu od jej
    uzyskania;

    b) Użytkownikowi, którego dotyczą dane osobowe, przysługuje prawo dostępu do
    treści swoich danych oraz ich poprawiania;

    c) powierzenie WP danych osobowych następuje poprzez aktywację odpowiedniego
    pola w Formularzu;

    d) powierzenie danych osobowych jest równoznaczne ze złożeniem przez
    Użytkownika oświadczenia o zgodności danych osobowych z prawdą i przyjęcia
    do wiadomości uprawnienia, o którym mowa w Punkcie 3.5 d;

    e) administratorem zbioru danych osobowych Użytkownika jest WP; WP jest przy
    tym uprawniona do powierzania przetwarzania danych osobowych osobom trzecim,
    z zachowaniem wymogów określonych przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997
    r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926).

    3.7. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów
    marketingowych oznacza w szczególności zgodę na otrzymywanie informacji
    handlowych pochodzących od WP oraz innych osób:

    a) na adres poczty elektronicznej Użytkownika prowadzonej przez WP;

    b) na telefon komórkowy, którego numer Użytkownik udostępnił WP (w tym sms);

    c) za pośrednictwem komunikatora (messengera) prowadzonego przez WP.

    3.8. Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych może być w każdej chwili
    cofnięta, z zastrzeżeniem konsekwencji określonych w Regulaminie.

    3.9. Podanie przez Użytkownika danych niezgodnych z prawdą lub usunięcie
    danych uprawnia WP do Zablokowania Strony WWW lub zaprzestania świadczeń na
    jego rzecz.

    3.10. WP może zaprzestać udostępniania możliwości korzystania z Serwisu
    Użytkownikowi, który nie wyrazi zgody na przetwarzanie swoich danych dla
    celów marketingowych lub cofnie taką zgodę.

    4. Strony WWW Użytkowników

    4.1. Zarejestrowany Użytkownik Serwisu będzie mógł za pośrednictwem Serwisu
    założyć i utrzymywać własną Stronę WWW, umożliwiającą przechowywanie i
    bezpłatne udostępnianie innym osobom przez Użytkownika utworów (muzyki,
    tekstu, zdjęć, scenariusza, filmu, teledysku i innych).

    4.2. Utwory mogą być przechowywanie i udostępniane we własnym imieniu
    Użytkownika w formie plików MP3 o minimalnej jakości 128kbps/44Khz (całe
    utwory). Użytkownik może umieścić dowolną liczbę utworów, z zastrzeżeniem
    wyjątków określonych w Regulaminie.

    4.3. Użytkownik oświadcza, że jest autorem zamieszczonych na swojej Stronie
    WWW utworów (muzyki, tekstu, zdjęć, scenariusza, filmu, teledysku i innych)
    lub nabył prawa autorskie do utworów w niezbędnym zakresie.

    4.4. Użytkownik oświadcza, że przysługują mu prawa pokrewne do
    zamieszczonych na swojej Stronie WWW utworów lub nabył takie prawa w
    niezbędnym zakresie.

    4.5. Użytkownik oświadcza, że przysługują mu w niezbędnym zakresie prawa do
    fonogramów wykorzystanych na jego Stronie WWW.

    4.6. Użytkownik oświadcza, że posiada niczym nieograniczone prawo do
    umieszczenia utworów na Stronie WWW oraz bezpłatnego udostępniania innym
    osobom utworów na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

    4.7. Użytkownik oświadcza, że dokona stosownego rozliczenia ze wszystkimi
    osobami, którym przysługują prawa do utworów, plików i fonogramów
    zamieszczonych na swojej Stronie WWW, jeżeli uprawnione osoby występują z
    roszczeniami z tytułu przysługujących im praw.

    4.8. Użytkownik oświadcza, że dopełni wszelkich prawem wymaganych czynności
    niezbędnych w celu wykorzystywania swojej Strony WWW zgodnie z Regulaminem.

    4.9. Z zastrzeżeniem pkt 5 niniejszego Regulaminu, Użytkownik oświadcza, że
    nie będzie zamieszczał za pośrednictwem Serwisu na swojej Stronie WWW ani
    udostępniał osobom trzecim utworów, które nie spełniają warunków określonych
    w punktach 4.2 ? 4.8.

    4.10. Użytkownik zobowiązuje się do naprawienia szkody jaką może ponieść WP
    z tytułu ewentualnych roszczeń osób trzecich związanych z przysługującymi im
    prawami do utworów, plików lub fonogramów zamieszczonych i udostępnianych
    przez Użytkownika na jego Stronie WWW.

    4.11. Pliki, w których utrwalono utwory dostarczone przez Użytkownika będą
    podlegały wstępnej weryfikacji przez WP pod względem technicznym oraz
    prawnym i merytorycznym. Pliki o objętości większej niż 30 MB, pliki
    zawierające utwory o niskiej jakości nagrania, naruszające Regulamin, prawa
    osób trzecich, dobre obyczaje albo utrwalone z błędami nie będą zamieszczane
    w Serwisie lub zostaną z niego usunięte.

    4.12. WP zastrzega sobie prawo do zmian, bez uprzedzenia, oprogramowania
    przeznaczonego do udostępniania Stron WWW.

    4.13. WP zastrzega sobie prawo do zmian, bez uprzedzenia, szaty graficznej
    stron internetowych wykorzystywanych do udostępniania Stron WWW.

    4.14. WP zastrzega sobie prawo do zmian funkcjonalności Stron WWW, bez
    konieczności uprzedniego powiadomienia Użytkowników.

    5. Organizacje zbiorowego zarządzania prawami.

    5.1. W przypadku gdy zgodnie z obowiązującymi przepisami lub zgodnie z
    treścią umów zawartych przez osoby, którym przysługują prawa do utworów,
    udostępnianie jakiegokolwiek prawa do utworu, który Użytkownik zamierza
    zamieścić na swojej Stronie WWW wymaga pośrednictwa organizacji zbiorowego
    zarządzania prawami autorskimi lub pokrewnymi, Użytkownik zobowiązuje się do
    uprzedniego skontaktowania z taką organizacją i ustalenia zasad umieszczenia
    i udostępniania utworu na Stronie WWW Użytkownika.

    5.2. Użytkownik nie może zamieszczać na swojej Stronie WWW żadnego utworu, o
    którym mowa w punkcie 5.1 bez:

    a) uprzedniego ustalenia ze stosownymi organizacjami zbiorowego zarządzania
    prawami autorskimi lub pokrewnymi zasad umieszczenia i udostępniania utworu
    na Stronie WWW Użytkownika, w tym odpłatności za umieszczenie i
    udostępnianie utworu;

    5.3. Użytkownik zobowiązuje się do naprawienia szkody jaką może ponieść WP z
    tytułu roszczeń organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi lub
    pokrewnymi związanymi z utworami zamieszczanymi i/lub udostępnianymi na
    Stronie WWW Użytkownika.

    6. Odpowiedzialność

    6.1. Użytkownik zamieszcza i udostępnia treści na swojej Stronie WWW we
    własnym imieniu i na własną odpowiedzialność.

    6.2. Usługa WP w zakresie Stron WWW Użytkowników ogranicza się do
    zapewnienia technicznych możliwości założenia przez Użytkownika i
    utrzymywania przez niego Strony WWW. Oznacza to w szczególności, że WP nie
    publikuje ani nie udostępnia na Stronach WWW Użytkowników żadnych utworów
    (poza elementami Portalu WP) i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu
    naruszania cudzych praw do utworów zamieszczonych i udostępnianych na
    Stronach WWW Użytkowników w ramach Serwisu.

    6.3. WP dołoży starań, aby korzystanie ze Stron WWW było możliwe dla
    użytkowników wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów
    operacyjnych, typów komputerów oraz typów połączeń internetowych. Jednakże
    WP nie gwarantuje i nie odpowiada za to, że każda kombinacja tych czynników
    umożliwia korzystanie ze Stron WWW. WP nie odpowiada z tytułu gwarancji lub
    rękojmii obejmujących dostępność, dokładność i niezawodność plików
    dostępnych na Stronach WWW Użytkowników w ramach Serwisu oraz z tytułu ich
    nieprzydatności do określonych celów. WP nie ponosi też odpowiedzialności za
    jakiekolwiek szkody wynikające z faktu użycia lub niemożności użycia tych
    plików. Ryzyka związane z korzystaniem z sieci internet WP podaje na
    stronach Portalu Wirtualna Polska.

    6.4. WP nie gwarantuje nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Serwisu.

    6.5. WP nie ponosi odpowiedzialności za:

    a) szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez Użytkownika z
    Serwisu;

    b) problemy w funkcjonowaniu Serwisu, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń,
    których WP przy zachowaniu należytej staranności nie była wstanie
    przewidzieć, lub którym nie mogła zapobiec, w szczególności w przypadku
    zdarzeń losowych o charakterze siły wyższej;

    c) korzystanie z Serwisu przez Użytkowników niezgodnie z postanowieniami
    niniejszego Regulaminu;

    d) skutki wynikające z wejścia przez osoby trzecie w posiadanie hasła
    Użytkownika;

    e) przerwy w świadczeniu Serwisu zaistniałe z przyczyn technicznych (np.
    konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu) lub niezależnych od WP;

    f) utratę danych spowodowaną awarią sprzętu, systemu lub też innymi
    okolicznościami niezależnymi od WP;

    g) szkody wynikłe z niedostarczenia plików lub opóźnień wysyłanych plików z
    przyczyn niezależnych od WP;

    h) z tytułu utraconych korzyści poniesionych przez Użytkownika lub osoby
    trzecie w związku ze udostępnianiem Stron WWW.

    i) z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania świadczeń, jeżeli
    niewykonanie lub nienależyte wykonanie nastąpiło z winy nieumyślnej.

    6.6. WP zastrzega sobie prawo do udostępniania danych Użytkownika oraz
    treści jego plików, jeżeli obowiązek udostępnienia uprawnionym osobom wynika
    z obowiązujących przepisów prawa.

    6.7. Wyłącznym źródłem zobowiązań WP jest Regulamin. Wszelkie inne
    informacje, niezależnie od źródeł ich pochodzenia i miejsca publikacji, nie
    są wiążące dla WP.

    7. Korespondencja

    7.1. WP kieruje korespondencję do Użytkownika związaną z udostępnianiem
    Stron WWW na adres e-mail wybrany przez Użytkownika w Formularzu.

    7.2. WP zastrzega sobie prawo do:

    a) przesyłania na adres e-mail Użytkownika treści informacyjnych i
    reklamowych, pochodzących zarówno od WP jak i innych podmiotów,

    b) WP dopełni starań, aby treści informacyjne i reklamowe były przesyłane
    bez ingerencji w treści listów elektronicznych, które wysyłają i otrzymują
    Użytkownicy,

    c) WP zastrzega sobie prawo do umieszczania w miejscach do tego
    przeznaczonych na Stronie WWW Użytkownika treści.

    8. Reklamacje

    8.1. Użytkownik może kierować reklamacje w sprawach związanych z Serwisem
    poprzez Forum serwisu (http://mp3.wp.pl/forum/), lub e-mail m...@w...pl

    8.2. WP rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni roboczych od otrzymania
    reklamacji, przy czym okres ten może zostać przedłużony, w przypadku gdy
    rozpoznanie reklamacji wymaga dłuższego czasu. WP zastrzega przy tym, że
    rozpatrzenie reklamacji może wymagać uzyskania dodatkowych wyjaśnień od
    Użytkownika - czas udzielania wyjaśnień przez Użytkownika przedłuża okres
    rozpoznania reklamacji.

    8.3. Odpowiedź na reklamacje WP kieruje na adres Użytkownika podany w
    Formularzu.

    9. Postanowienia końcowe.

    9.1. Użytkownik może zrezygnować z korzystania z Serwisu lub usuwać elementy
    umieszczane przez siebie na Stronie WWW w każdej chwili.

    9.2. WP może zrezygnować z udostępniania Użytkownikowi możliwości
    korzystania z Serwisu w całości lub w części w każdej chwili. Prawo WP, o
    którym mowa w zdaniu poprzednim obejmuje w szczególności uprawnienie do
    natychmiastowego usuwania elementów (w tym utworów) umieszczanych przez
    Użytkowników na Stronach WWW.

    9.3. WP ma prawo do zablokowania Strony WWW, zaprzestania udostępniania
    Użytkownikowi możliwości korzystania z Serwisu lub usuwania elementów (w tym
    utworów) Strony WWW Użytkownika w szczególności w przypadku gdy poweźmie
    wiadomość iż Użytkownik poprzez Stronę WWW narusza prawo, zasady współżycia
    społecznego lub prawa osób trzecich.

    9.4. Regulamin może być zmieniany przez WP w dowolnym czasie poprzez
    zamieszczenie zmian na niniejszej stronie internetowej. Wszelkie zmiany do
    Regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia na niniejszej
    stronie internetowej, o ile nie zastrzeżono inaczej.

    9.5. Prawem właściwym dla wszystkich stosunków prawnych wynikających z
    niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. Wszelkie spory będą rozstrzygane
    przez właściwe polskie sądy powszechne.

    9.6. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
    odpowiednie przepisy prawa.

    9.7. Użytkownik, będący konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 2 marca 2000
    r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271), który
    zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn,
    składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni od dnia
    zawarcia niniejszej umowy.

    9.8. Wirtualna Polska SA informuje, że ogłoszono w stosunku do niej upadłość
    z możliwością zawarcia układu.

  • 266. Data: 2005-08-18 11:52:23
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > absolutnie nic to nie zmienia, powszechnie wiadomo ze wiekszosc muzyki jest
    > sciagana
    > kazaa nielegalnie

    no wlasnie smiem powatpiewac w to "powszechnie wiadomo" - bo po za
    statystykami rzekomych strat generowanymi przez koncerny fonograficzne
    jakos nikt tego nie potwierdza...

    gdyby, gdyby tak sie dalo zamknac cala wymiane plikow - nielegalna na
    rok - zastanawiam sie, czy by si enei okazalo, ze zamiast wzrosnac o te
    astronomiczne wykjazywane obecnie "straty" dochody koncernow nie
    poszlyby w dol jeszcze bardziej ;)

    niestety nie da sie tego przeprowadzic w praktyce, a szkoda, bo bylby to
    wysmienity dowod na to, ze straty sa wyliczane "na oko"...

  • 267. Data: 2005-08-18 11:52:42
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > czyli prokurator musi wykazc, ze sciagajac wiedzialem, i ze czynilem to
    > w zlej wierze...

    musi wykazac ze osoba znajdujaca sie na zdjeciu jest nieletnia w swietle kk
    czyli ma ponizej 15 lat,

    zdjecia erotycznie zwykle w jednym celu sie sciaga :)

    P.

  • 268. Data: 2005-08-18 11:56:25
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 18 Aug 2005 13:27:02 +0200,
    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> screamed:

    On ougólnia? Ty uogólniasz.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:207B ]
    [ 13:56:04 user up 10707 days, 1:51, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Don't panic.

  • 269. Data: 2005-08-18 11:57:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > In the darkest hour on Thu, 18 Aug 2005 13:27:02 +0200,
    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>
    > screamed:

    > On ougólnia? Ty uogólniasz.

    napisalem o zakupie programu nazielonej plycie od producenta tegzo programu,
    ze wtedy faktycznie nie ma potrzeby czegos podejrzewac

    .

  • 270. Data: 2005-08-18 12:55:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > sciagnmiesz zdjecia pedofilskie kiedy autor oznaczy je napisem - 16 latki ?

    A bez ściągnięcia jak się zorientujesz, że zawartość inna od
    deklarowanej? Metodą szklanej kuli?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)