    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ściąganie plików
    Date: Mon, 15 Aug 2005 15:15:40 +0200
    <ddljlg$9n2$1@inews.gazeta.pl> <ddm0ep$37n$2@opal.futuro.pl>
    <ddn35m$9ne$1@atlantis.news.tpi.pl> <ddn9nv$hg8$1@opal.futuro.pl>
    <ddncot$21o$1@inews.gazeta.pl> <ddndm4$ivn$1@opal.futuro.pl>
    <ddnjk4$kqo$1@inews.gazeta.pl> <ddo3aa$r4o$1@opal.futuro.pl>
    <ddo8j3$qh2$1@inews.gazeta.pl> <ddo9m0$tk4$1@opal.futuro.pl>
    <ddod6r$cg2$1@inews.gazeta.pl> <ddoo9v$2p1$1@opal.futuro.pl>
    <ddq2gh$4sv$1@inews.gazeta.pl>

    Przemek R... wrote:

    > nie, przy powyzszym nowell odpowiedzial by za to, on udostepnil
    > zpewniajac ze mozna legalnie pobrac

    Dokładnie. A jak ściągam z sieci MP3 i nie ma żadnego ostrzeżenia, że
    nielegalnie umieszczone, to za ich ewentualne nielegalne udostępnienie
    odpowiada udostępniający.

    > a gdzie ja to napisalem?

    Powyżej.

    > on jest tworca jadra, napisal podstawy a to ze pracuje obecnie przy nim
    > wiele osob jest logicznym.

    Twórcą pierwszej wersji jądra oraz filozofii tego systemu. Równie dobrze
    mógłbyś powiedzieć, że Henry Ford jest producentem Toyoty - w końcu
    produkują samochody korzystając z fordowskiej idei taśmy produkcyjnej...

    > to nie co innego, jest to standard w takiej sytucaji,

    Przejęcie przez policję - owszem. Ale nie oddanie rzekomemu pierwotnemu
    właścicielowi.

    > noi co z tego, fakterm jest ze natychmiast go stracisz i nie po wyroku

    W sytuacji, kiedy widać jakieś wyraźne ślady przebicia albo innych
    kombinacji - owszem.

    Natomiast jeśli tylko pojawia się ktoś twierdzący, że jest legalnym
    właścicielem (i ma na to papiery), ale i aktualny posiadacz ma wszystkie
    papiery wyglądające OK, to tak łatwo odebranie nie pójdzie.

    > przy zalozeniu ze masz go >=3 lata

    No beton...

    Twoje twierdzenie, że przy okresie posiadania poniżej 3 lat oddają
    pojazd natychmiast poprzedniemu właścicielowi to bzdura.

    Najpierw muszą to sprawdzić, a poza tym może się okazać, że właścicielem
    jest już ubezpieczyciel. I poprzedni właściciel i tak go nie dostanie.

    > a gdzie ja pisalem ze nie moze kosztowac 0 zl ?

    No to co się czepiasz darmowo udostępnianych plików?

    > bo poruszyles kwestie komercyjnych wersji linuksa, a jakos nie chce mi sie
    > wierzyc by byla w tym celu oddzielna wersja instslacyjan
    > tworzona

    Dlaczego nie? Instalator to akurat najmniejszy problem.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)