  • Data: 2005-08-15 14:17:02
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie. A jak ściągam z sieci MP3 i nie ma żadnego ostrzeżenia, że
    > nielegalnie umieszczone, to za ich ewentualne nielegalne udostępnienie
    > odpowiada udostępniający.

    nie, Nowell akurat zdaje sie jest producentem tego (albo ma bierze czynny
    udzial, ni eorientuje sie dokladnie)
    dlatgeo w zadnym wypadku nie dowodzi to twojej teorii

    http://www.allmp3.prh.pl/mp3.html
    musialbys byc naprawde "zdrowy inaczej" zeby ci ktos uwierzyl ze nie
    podejrzewales iz
    autor strony takiej strony nie ma zezwolenia od zespolow typu Britney S. na
    rozpowszechnainie muzyki.

    > No beton...
    >
    > Twoje twierdzenie, że przy okresie posiadania poniżej 3 lat oddają pojazd
    > natychmiast poprzedniemu właścicielowi to bzdura.

    nigdzie takiego czegos napisalem, napisalem tylko ze Ci go na mur beton
    odbiora, i to przed wyrokiem

    > Najpierw muszą to sprawdzić, a poza tym może się okazać, że właścicielem
    > jest już ubezpieczyciel. I poprzedni właściciel i tak go nie dostanie.

    ale ty stracisz

    > No to co się czepiasz darmowo udostępnianych plików?

    nie czepiam sie darmowo udostepnianym a plikow ktorych zawrtosc (po tytule)
    daje
    uzsadnione podejrzenie ze osoba udotpeniajaca nei posiada praw majatkowych
    do tego