  • Data: 2005-08-15 15:06:07
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > nie, Nowell akurat zdaje sie jest producentem tego (albo ma bierze czynny
    > udzial, ni eorientuje sie dokladnie)
    > dlatgeo w zadnym wypadku nie dowodzi to twojej teorii

    Ale np. ICM nie jest producentem. OK, powiedzmy że jest na oficjalnej
    liście serwerów lustrzanych.

    Ale gdybym ja wystawił te same pliki na swoim prywatnym serwerze FTP -
    nie złamałbym prawa. I byłby tak samo legalne, jak prosto ze strony Novella.

    > http://www.allmp3.prh.pl/mp3.html
    > musialbys byc naprawde "zdrowy inaczej" zeby ci ktos uwierzyl ze nie
    > podejrzewales iz
    > autor strony takiej strony nie ma zezwolenia od zespolow

    Skoro autor tej strony rozpowszechnia te pliki nielegalnie, to dlaczego
    ta strona jeszcze działa, hmm?

    Działa, nie kryje się - czyli pewnie działa legalnie.

    > typu Britney S. na
    > rozpowszechnainie muzyki.

    Wielki mi zespół ;) Cała jedna osoba ;)

    [ciach]

    > nigdzie takiego czegos napisalem, napisalem tylko ze Ci go na mur beton
    > odbiora, i to przed wyrokiem

    Jeśli będzie 'coś' widać nieprawidłowego. A nie dlatego, że ktoś
    przylazł i twierdzi, że to jego.

    > ale ty stracisz

    Owszem. I mówię, że nie będę płakał, jak stracę te MP3, które mam, jak
    się dowiem, że ktoś je udostępnił nielegalnie.

    Tylko podobnie jak w przypadku samochodu to powinna być jedyna moja strata.

    Nawet nie powinienem zostać obciażony za ich eksploatację - podobnie jak
    w przypadku samochodu.

    > nie czepiam sie darmowo udostepnianym a plikow ktorych zawrtosc (po tytule)
    > daje uzsadnione podejrzenie ze osoba udotpeniajaca nei posiada praw majatkowych
    > do tego

    Fascynujące. Jak rozpoznasz, czy dany plik o danej nazwie jest
    udostępniony legalnie, czy nie? Pomijając nazwy "Uwaga! To plik
    nielegalny!" ;)

    Jak pisałem wyżej - mogę na swoim prywatnym serwerze udostępnić pełną
    dystrybucję SuSE. Może się nawet znajdować w katalogu "linux produkowany
    przez firmę Novell".

    I co? Będzie legalnie - mimo że z firmą Novell nie mam nic wspólnego.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)