  • 11. Data: 2005-11-10 18:46:45
    Temat: Re: Sąsiad zahaczył mi auto i zwiał :(
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > To coś jak ten gość w "Alternatywy 4", którego na złość przesiedlili do
    > bloku razem z gołębiami. :)

    No teraz to obraziłeś poczciwego Ziutka Balcerka. Nie daruję Ci tego. Ani
    ja, ani Balcerek :-). A może nawet i sama Balcerkowa ;-))

  • 12. Data: 2005-11-10 19:18:51
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 10 Nov 2005 19:05:16 +0100 I had a dream that Mariusz M.
    <usn@USUŃ.poczta.onet.pl> wrote:
    >A dwa (to już za hamstwo) wyczekaj aż zacznie wylewać szambo -
    >wówczas polecam Straż Miejską. Mandacik murowany.

    Ehm, dostanie mandat 50 albo 100 zł. I co?

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 13. Data: 2005-11-10 19:21:01
    Od: "JBart" <j...@g...pl>

    > Ehm, dostanie mandat 50 albo 100 zł. I co?

    a takie tam male radosci :-)

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2005-11-10 19:22:38
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > To coś jak ten gość w "Alternatywy 4", którego na złość przesiedlili do
    > bloku razem z gołębiami. :)

    Ty się nie śmiej, bo w Warszawie naprawde jest już ulica Alternatywy i
    budynek nr 4. A spółdizlenia która go budowała to też nieźle namieszła :-)

  • 15. Data: 2005-11-10 19:50:25
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <43739702$0$5427$f69f905@mamut2.aster.pl>, Boombastic wrote:

    > Ty się nie śmiej, bo w Warszawie naprawde jest już ulica Alternatywy i
    > budynek nr 4. A spółdizlenia która go budowała to też nieźle namieszła :-)

    ;-)

    Gość przyjechał. Twierdził, że myślał, że wjechał w dziurę, ale nawet nie
    chciał obejrzeć auta ;) W końcu wziąłęm kasę na trzy flaszki, nie mam czasu
    na mordowanie się z ubezpieczycielem dla takiej dupereli, a zderzak i tak
    porysowany był. Niemniej sąsiad mnie zaskoczył, bo bez gadania zapłacił i
    uciekł. :)

    Najgorsze, że pod blokiem to mnie tak ktoś zaharata conajmniej raz w
    miesiącu, niestety wtedy już nie udaje mi się akurat siedzieć w środku. Ja
    jeszcze nigdy nie porysowałem nikogo przy parkowaniu, ciekawe czemu wszyscy
    nie mogą uważać.
    --
    Samotnik

  • 16. Data: 2005-11-10 20:12:53
    Od: "JBart" <j...@g...pl>

> [...]
    > miesiącu, niestety wtedy już nie udaje mi się akurat siedzieć w środku. Ja
    > jeszcze nigdy nie porysowałem nikogo przy parkowaniu, ciekawe czemu

    a nigdy nie wydawalo ci sie ze wjechales w dziure ?? :-)))))))))))))))0

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2005-11-10 20:21:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <dl09ju$12tt$1@services.vline.pl>, JBart wrote:

    > Najgorsze, że pod blokiem to mnie tak ktoś zaharata conajmniej raz w
    >
    > a nigdy nie wydawalo ci sie ze wjechales w dziure ?? :-)))))))))))))))0

    :))))))))))))))
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 18. Data: 2005-11-10 21:20:45
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    JBart napisał(a):
    > a nigdy nie wydawalo ci sie ze wjechales w dziure ?? :-)))))))))))))))0

    A potem mowia ze w Polsce dziurawe drogi mamy :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 19. Data: 2005-11-10 21:27:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .

    > (...) Chciałbym go jakoś
    > obtarcia,
    >
    > zabij mu psa

    co za skurwysyn,... skonczyl bys tak jak ten pies gdybym przechodzil obok.

  • 20. Data: 2005-11-11 10:44:34
    Od: "Mariusz M." <usn@USUŃ.poczta.onet.pl>

    W dniu 10 listopada 2005 (20:18:51) napisałeś na pl.misc.samochody:

    > Ehm, dostanie mandat 50 albo 100 zł. I co?
    Wówczas albo przestanie to robić (wtedy wzrosną mu koszty wywozu
    szamba), albo będzie mandatował za każdym razem:-)

    --
    Pozdrowienia,
    Mariusz M.