    From: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąsiad grozi procesem cywilnym
    Date: Fri, 23 Feb 2007 19:27:41 +0000 (UTC)

    Dnia 23.02.2007 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:

    > Jak napisał nieprawdę, to dostał głupią odpowiedź. Jak zacznę czynić założenia,
    > że proszący o poradę czy pytający na tej grupie kłamią, to udzielanie
    > jakichkolwiek odpowiedzi przestanie mieć sens.

    No przecież to oczywiste, że on łże. Czytuję tę grupę pasjami, i pamiętam
    WIELE pytań postawionych bez takiego owijania w bawełnę, w stylu: "mój pies,
    pozostawiany na czas mojego pobytu w pracy samotnie w mieszkaniu, szczeka,
    na co się skarży moja sąsiadka z dołu. Czy ona może mi coś zrobić?".

    Ty masz jakiekolwiek złudzenia, że sąsiad "inicjatora wątku" tak ni stąd,
    ni zowąd, wpadł na pomysł, aby psuć mu krew uskarżaniem się na
    "nieistniejący dym"? Naprawdę ten sąsiad nie ma nic lepszego do roboty? Dla
    jakiejś wątpliwej rozrywki?

    Dla mnie jest oczywiste, że facet zasmradza najbliższą okolicę, i interesuje
    go tylko jedno: "pociągną go za konsekwencje" - czy też będzie mógł dalej
    śmiać się im w oczy: "no? I co mi zrobicie?".
    --
    UPR - "Unia Polaków Rozumnych"