  • Data: 2007-02-23 20:40:35
    Temat: Re: Sąsiad grozi procesem cywilnym
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zbigniew B. napisał(a):

    > No przecież to oczywiste, że on łże. Czytuję tę grupę pasjami, i pamiętam
    > WIELE pytań postawionych bez takiego owijania w bawełnę, w stylu: "mój pies,
    > pozostawiany na czas mojego pobytu w pracy samotnie w mieszkaniu, szczeka,
    > na co się skarży moja sąsiadka z dołu. Czy ona może mi coś zrobić?".
    >
    > Ty masz jakiekolwiek złudzenia, że sąsiad "inicjatora wątku" tak ni stąd,
    > ni zowąd, wpadł na pomysł, aby psuć mu krew uskarżaniem się na
    > "nieistniejący dym"? Naprawdę ten sąsiad nie ma nic lepszego do roboty? Dla
    > jakiejś wątpliwej rozrywki?

> [...]
    Ilu jest tych upierdliwych?
    jeden czy dwóch czy piętnastu?

    Jeden z dziesięciu? to ten jeden jest chory a nie dziewięciu innych.

    Atds, opalanie węglem lub drewnem jest legalne. Sąsiad chce mieć czysto
    - niech dofinansuje zamiane na gaz i zapłaci różnice.
    Ja płace za 1000l OO miesięcznie i mam nadzieje, że uda się przerobić
    (zezwolenie) z OO na inne źródło ciepła. Jak sąsiad bbędzie miał
    problemy odpowiem tak samo. Dopłać wodzu, dopłać ;-(

    MZ