  • Data: 2007-02-24 11:47:50
    Temat: Re: Sąsiad grozi procesem cywilnym
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net> szukaj wiadomości tego autora

    Zbigniew B. napisał(a):

    > Ty masz jakiekolwiek złudzenia, że sąsiad "inicjatora wątku" tak ni stąd,
    > ni zowąd, wpadł na pomysł, aby psuć mu krew uskarżaniem się na
    > "nieistniejący dym"? Naprawdę ten sąsiad nie ma nic lepszego do roboty? Dla
    > jakiejś wątpliwej rozrywki?

    Wyobraź sobie, że mam sąsiadkę, która tylko z tego powodu, że jest starą
    panną i nikt jej nie odwiedza a ja jej nie mówię "dzień dobry" przylazła
    kiedyś (lata temu) do mojego domu i powiedziała mojej matce, że
    złośliwie wsadziłem monetę na złączce drzwi od windy, czego skutkiem
    było to, iż winda nie jeździła. Twierdziła, że zrobiłem to złośliwie
    gdyż "ja wiem, że jest niedołężna i musi jeździć windą do swojego domu
    na 1 piętro". Obudź się człowieku i nie zakładaj z góry, że ktoś kłamie.
    Ludzie są różni i różne mają odchyły. Jak komuś nie wierzysz to poprostu
    olej, nie odpisuj i najlepiej się nie interesuj. A jak ktoś udziela
    odpowiedzi to go nie atakuj bo jesteś śmieszny.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl