  • 1. Data: 2004-02-21 21:33:53
    Temat: Sasiad - glosno slucha muzyki w dzien (c.d.)
    Od: "Erazm" <h...@g...pl>

    Czesc,

    Tez mam takiego sasiada ktory lubi posluchac 3-4godziny glosno muzyki w
    dzien.

    TERAZ JEST ZLE - powoli kazdego razu gdy mi przez pare godzin dudnia basy
    dostaje bialej goraczki.
    Sprawa zaczela sie ok. 1.5 roku temu gdy sie wprowadzil.

    ALE: Prawdziwa tragedia jest latem gdy jest goraco i u mnie i u niego sa
    otwarte okna...

    Probowalem rozmawiac, moja zona zwracala mu uwage, gospodyni domu mu o tym
    wspominala.
    Zglosilem to do administracji - ofkors nic nie moga zrobic.
    Jedyne co dziala to jak zastuka sie miotla w jego okno - no ale ile mozna...
    Jak schodze do niego to mimo ze muzyka glosno gra gosciu nie otwiera (chyba
    sie boi... niestety nie na tyle aby nie halasowac).

    Ale do rzeczy idac za radami z poprzedniego watku na tej grupie dot.
    halasliwego sasiada zadzwonilem dzis do
    strazy miejskiej w Warszawie ul. Batlomieja 3 (tel. 647 37 00) pani ktora
    odebrala
    stwierdzila ze nic nie moga zrobic i jedyne co mi radzi to umowic sie w
    strazy na zlozenie zeznan
    a nastepnie pomoga mi przygotowac pozew do sadu.
    (Ma w tym pomoc tajemnicza pani z pokoju nr. 4)...
    I tak zrobie.
    Moze jeszcze zadzwonie na policje nastepnym razem i moze oni sie pofatyguja
    i go choc poucza/postrasza.
    Ogolnie nie chce mi sie po sadach wloczyc ale jak napislame jestem juz
    zdesperowany i
    poswiece troche czasu. Jestem tez w stanie troche zainwestowac w jakas
    aparature do pomiaru poziomu halasu
    (o ktorej juz na tej grupie ktos wspominal) tylko gdzie ja mozna dostac???
    Ile taka sprawa moze potrwac i kiedy sie zaczac bioroac pod uwage ze to
    Warszawa i sady zaladowane?
    Jak sie przygotowac do rozprawy (swiadkow juz mam).
    Czy widzicie jescze inne rozwiazania ? Moze naciskac straz miejska aby choc
    pojawila sie i pouczyla?
    Moze policja ?
    Sanepid?

    pozdrawiam
    Erazm

    p.s.
    w domu mam sprzet do kina domowgo o wiekszej mocy ale mam tez male dziecko
    po 2 operacjach...
    no i mam tez troche

    "Adas" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Witek" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Upiera sie

  • 2. Data: 2004-02-21 21:52:31
    Temat: Re: Sasiad - glosno slucha muzyki w dzien (c.d.)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Erazm" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    Ja bym się przespacerował na Twoim miejscu do dzielnicowego. Z tym, że nie
    wiem jak to działa w praktyce w Warszawie. Takie granie na cały regulator,
    to jest wykroczenie, niezależnie od tego, czy w dzień czy w nocy. po
    prostu różne są bariery uciążliwości i tyle. A czy poza Tobą nie
    przeszkadza to jeszcze komuś z sąsiadów? Może pismo - powiadomienie do
    miejscowej Policji, ale podpisane przez kilka osób. Jednej osobie mogą
    odpisać, ze nie widzą interesu prawnego w ściganiu, ale kilku już nie
    powinni (co nie znaczy, ze nie odpiszą).

  • 3. Data: 2004-02-22 01:28:04
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > poswiece troche czasu. Jestem tez w stanie troche zainwestowac w jakas
    > aparature do pomiaru poziomu halasu

    Zainwestuj w aparature do wylaczania pradu ;-) Serio ... zdalnie
    sterowany i ukryty wylacznik. Jak on wlaczy muzyke, to ty mu pilotem
    prad wylaczysz ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-02-22 11:27:16
    Od: Vectra <a...@b...vectranet.pl>

    > Zainwestuj w aparature do wylaczania pradu ;-) Serio ... zdalnie
    > sterowany i ukryty wylacznik. Jak on wlaczy muzyke, to ty mu pilotem
    > prad wylaczysz ;-)

    Jasne. Ale najpierw wlam sie do jego mieszkania, by zainstalowac ta
    aparature ;-)
    pozdro
    ---

  • 5. Data: 2004-02-22 12:07:39
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jasne. Ale najpierw wlam sie do jego mieszkania, by zainstalowac ta
    > aparature ;-)

    Wcale nie trzeba sie wlamywac. Przeciez licznik ma na korytarzu ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2004-02-22 12:39:17
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Mój znajomy robił impreze w bloku. Po tej imprezie ktoś zalał mu zamek
    kropelką i od tej pory jak ustawiam u niego głośniej to on dostaje drgawek.
    I mówi "cieszej" ;) Może to jest sposób?

  • 7. Data: 2004-02-22 17:16:20
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > kropelką i od tej pory jak ustawiam u niego głośniej to on dostaje
    drgawek.
    > I mówi "cieszej" ;) Może to jest sposób?

    to jest sposób - niestety.
    Szpilka w zamek - ze 3 razy przyjdzie ślusarz i będzie spokój.
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 8. Data: 2004-02-22 23:41:21
    Od: "Erazm" <h...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    > Zainwestuj w aparature do wylaczania pradu ;-) Serio ... zdalnie
    > sterowany i ukryty wylacznik. Jak on wlaczy muzyke, to ty mu pilotem
    > prad wylaczysz ;-)
    > Krzysiek, Krakow
    nie no strary nie rozsmieszaj mnie ja chce goscia zmusic do respektowania
    prawa
    ale na drodze legalnej... coz taki ze mnie naiwniak ;(
    Idac tym tropem to latwiej wynajac gosci ktorzy zrobili by z nim porzadek
    ale dokad to prowadzi...
    A gosciu wie ze to ja bo nasze mieszkania sa na tzw. "szczycie" (tak to sie
    nazywa??)
    budynku ja mieszkam nad nim a pod nim mieszka swoja droga inny meloman (ale
    to juz inna sprawa).
    Zobaczymy co sie bedzie dzialo bo udalo mi sie poprzez dozorczynie
    porozmawiac przez telefon z jego (chyba) matka lub ciotka. Obiecala z nim
    porozmawiac (ale chyba tez nie jest pewna swojego wplywu), powiedziala ze
    jesli w ciagu tygodnia to sie poprawi to mam jednak sprawe do sadu
    skierowac...
    ...zobaczymy
    pozdrawiam
    Erazm

  • 9. Data: 2004-02-23 00:58:04
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

> [...]

    > nim porozmawiac (ale chyba tez nie jest pewna swojego wplywu),
    > powiedziala ze jesli w ciagu tygodnia to sie poprawi to mam jednak

    niezla rodzinka - nie ma co ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 10. Data: 2004-02-23 12:13:03
    Od: Tukan <t...@o...pl>

    Dnia Sun, 22 Feb 2004 18:16:20 +0100, Przemo P <p...@o...pl>
    napisał:

    > drgawek.

    > Szpilka w zamek - ze 3 razy przyjdzie ślusarz i będzie spokój.
    Sprawdź,kiedy sąsiad śpi i wtedy idź zwrócić mu uwagę,bo wcześniej bylo
    u niego głośno i pewnie nie słyszał