  • 11. Data: 2005-10-16 22:41:37
    Temat: Re: Salvia Divinorum - legalna?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 16 Oct 2005 15:37:41 +0200,
    Marta Wieszczycka <m...@N...pl> screamed:

    > Hmm, poważnie? Pewnie jak ktoś będzie chciał wiedzieć w jakiej
    > odległości od działki sąsiada może posadzić drzewo, to też go odeślesz
    > na pl.sci.biologia?

    Poważnie. O pytania nt toksyczności również bym tam skierować.
    Bo przecież nie na pręgież.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
    [ 00:40:55 user up 10767 days, 12:35, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Practice makes pregnant.

  • 12. Data: 2005-10-17 00:36:32
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    scream wrote:

    > Nie musi być użyte takie określenie. Sama piszesz, że chodzi o
    > legalność. Min. Zdrowia legalnością się nie zajmuje. Trzeba poczytać
    > nową ustawę o przeciwdziałaniu narkomanii + załączniki.

    No dobrze. Chce Ci się ją czytać osobiście, sprawdzając w załącznikach
    tę konkretnie substancję? Bo pytający może przez to nie przebrnąć.
    Biolog zresztą też nie. A jak się w ministerstwie dodzwoni do właściwego
    działu, to mu od razu odpowiedzą.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 13. Data: 2005-10-17 00:49:42
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    scream wrote:
    > Nie musi być użyte takie określenie. Sama piszesz, że chodzi o
    > legalność. Min. Zdrowia legalnością się nie zajmuje. Trzeba poczytać
    > nową ustawę o przeciwdziałaniu narkomanii + załączniki.

    A tak w ogóle, to pytający już szukał tej substancji w podanej przez
    Ciebie ustawie i nie znalazł. Dlatego pyta o instytucję, gdzie może
    uzyskać więcej informacji. A Ty go odsyłasz najpierw do kodeksu karnego
    (od którego pewnie zaczął) a potem do ustawy, którą już przeczytał. Daj
    Ty temu człowiekowi jakąś szansę ;)
    Choć teraz to już pewnie nie będzie potrzebne, bo najlepszy pomysł
    (Roberta) z pewnością doprowadzi go do rozwiązania :)

  • 14. Data: 2005-10-17 08:49:11
    Od: scream <n...@p...pl>

> [...]
    > tę konkretnie substancję? Bo pytający może przez to nie przebrnąć.
    > Biolog zresztą też nie. A jak się w ministerstwie dodzwoni do właściwego

    Ale w Min. Zdrowia nie ma odpowiedniego działu do tej sprawy bo ono się
    tym nie zajmuje!!!

    PS. Kaja? Masz nowy nick?
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2005-10-17 15:32:47
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 17 Oct 2005 10:49:11 +0200, *scream* <news:divoin$95g$2@news.onet.pl>
    napisał(a):

    > Ale w Min. Zdrowia nie ma odpowiedniego działu do tej sprawy bo ono się
    > tym nie zajmuje!!!

    > PS. Kaja? Masz nowy nick?

    Tak. Zmieniłam na nick "scream".

    --
    Kaja

  • 16. Data: 2005-10-17 18:04:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Kaja napisał(a):
    > Tak. Zmieniłam na nick "scream".

    Niedobrze. To dostaw sobie chociaż kropkę na końcu, żeby nas ktoś nie
    pomylił :P

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2005-10-17 18:34:45
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    scream wrote:

    > Ale w Min. Zdrowia nie ma odpowiedniego działu do tej sprawy bo ono się
    > tym nie zajmuje!!!
    Twoim zdaniem lepszym pomysłem jest odsyłanie go do ustaw, które już
    przeczytał. Ministerstwo Zdrowia zajmuje się bardzo różnymi sprawami, to
    także oni kontrolują nadzór farmaceutyczny. Jeżeli masz jakieś uwagi do
    wskazanej przeze mnie instytucji to wskaż taką, w której Twoim zdaniem
    prędzej znajdzie kogoś, kto będzie miał o tym pojęcie.

    > PS. Kaja? Masz nowy nick?

    Nie wydaje Ci się, że to trochę nie wypada?
    Żeby ktoś, kto ukrywa się za nickiem obrażał w ten sposób osobę
    podpisującą się własnym imieniem i nazwiskiem?
    Może kiedyś będziesz miał odwagę, żeby podpisywać się pod tym co
    piszesz, ale na razie jeszcze jej nie masz, więc przynajmniej nie
    obrażaj tych, którzy właśnie tym się od Ciebie różnią.
    EOT