  • 1. Data: 2005-10-16 09:48:33
    Temat: Salvia Divinorum - legalna?
    Od: " " <a...@g...pl>

    Witam,
    Chcialbym sie dowiedziec, czy salvia divinorum jest legalna na terenie
    Polski. Nie ma jej na wykazie subst psychotropowych ani odurzajacych w
    zalaczniku do ustawy o przeciwdzialaniu narkomanii, nie wiem gdzie jeszcze
    sprawdzic.
    Do jakiej instytucji sie zwrocic, zeby odpowiedz na to pytanie dostac na
    pismie?

  • 2. Data: 2005-10-16 10:18:37
    Temat: Re: Salvia Divinorum - legalna?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 16 Oct 2005 09:48:33 +0000 (UTC),
    <a...@g...pl> screamed:

    Zapytałbym na pl.sci.biologia.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 12:18:28 user up 10766 days, 0:13, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Bad command or file name. Go stand in the corner.

  • 3. Data: 2005-10-16 13:37:41
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Zapytałbym na pl.sci.biologia.

    Hmm, poważnie? Pewnie jak ktoś będzie chciał wiedzieć w jakiej
    odległości od działki sąsiada może posadzić drzewo, to też go odeślesz
    na pl.sci.biologia?

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 4. Data: 2005-10-16 13:38:20
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    a...@g...pl wrote:

    > Do jakiej instytucji sie zwrocic, zeby odpowiedz na to pytanie dostac na
    > pismie?

    Najlepiej do Ministerstwa Zdrowia.

  • 5. Data: 2005-10-16 13:42:59
    Od: scream <n...@p...pl>

    Marta Wieszczycka napisał(a):
    > Najlepiej do Ministerstwa Zdrowia.

    A co ma ministerstwo zdrowia do kodeksu karnego?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2005-10-16 14:05:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co ma ministerstwo zdrowia do kodeksu karnego?

    moze jakies rozporzadzenia ministra ktore to reguluja ?

    P.

  • 7. Data: 2005-10-16 15:19:10
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    scream wrote:

    > A co ma ministerstwo zdrowia do kodeksu karnego?

    Czy w kodeksie karnym widziałeś użyte określenie Salvia Divinorum? Bo ja
    nie. Skoro pytanie brzmiało, czy w ogóle jest legalny w Polsce, to moim
    zdaniem tam można szukać odpowiedzi.

  • 8. Data: 2005-10-16 16:22:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    W praktyce, to najlepiej zadzwonić do Nadzoru Farmaceutycznego.
    Powinni wiedzieć, bo kontrolują to. A jak nawet nie będą wiedzieć, to
    na pewno będą wiedzieć, gdzie spytać.

  • 9. Data: 2005-10-16 16:47:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Marta Wieszczycka napisał(a):
    > Czy w kodeksie karnym widziałeś użyte określenie Salvia Divinorum? Bo ja
    > nie. Skoro pytanie brzmiało, czy w ogóle jest legalny w Polsce, to moim
    > zdaniem tam można szukać odpowiedzi.

    Nie musi być użyte takie określenie. Sama piszesz, że chodzi o
    legalność. Min. Zdrowia legalnością się nie zajmuje. Trzeba poczytać
    nową ustawę o przeciwdziałaniu narkomanii + załączniki.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2005-10-16 21:28:18
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 16/10/2005 18:22, Robert Tomasik wrote :
    > Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W praktyce, to najlepiej zadzwonić do Nadzoru Farmaceutycznego.
    > Powinni wiedzieć, bo kontrolują to. A jak nawet nie będą wiedzieć, to
    > na pewno będą wiedzieć, gdzie spytać.

    Przyda się informacja, że substancją psychoaktywną jest Salvinorin-A
    C23H28O8.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Salvinorin_A
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Szałwia_wieszcza
    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do