  • Data: 2019-03-16 14:52:36
    Temat: Re: Sąd uchylił karę 120 tys. zł grzywny wobec Jerzego Urbana
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.03.2019 o 12:05, J.F. pisze:

    >>> https://nie.com.pl/wp-content/uploads/2018/02/Powr%C
    3%B3t-zdziwionego-Jezusa.jpg
    > podzielam opinie.

    Zastanawiam się, kto i na jakiej podstawie stwierdził, że to wizerunek
    Jezusa. Ja tu widzę brodatego Europejczyka w ubiorze z emblematami
    związanymi z chrześcijaństwem. Nie chce mi się sprawdzać, czy na pewno o
    to chodziło w tej sprawie Urbana, ale jeśli tak, to w mojej subiektywnej
    ocenie oskarżyciel nie ma racji. Równie dobrze można by było się do
    każdego brodatego młodzieńca idącego na sportowo z medalikiem na szyi
    czepiać.